Gå til innhold

The Witcher 3 får store mengder gratis DLC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva DLC i dette spillet blir regnet som aner jeg ikke, jeg forbinder det med nye lokasjoner/oppdrag og ikke loot og annet ubrukelig dritt. Nå leste jeg faktisk ikke artikkelen før jeg postet da :p Så om det bare er piss de serverer er jeg forsåvidt enig med deg

 

Noen DLC- hore er jeg uansett ikke, og det er vel kun I COD (før det ubrukelige MW2 ) og i BF jeg har brukt penger på slikt. Er forsåvidt svært sjeldent jeg gidder å laste ned gratis DLC etter lansering uansett, er som regel ferdig med spill etter en gjennomføring om jeg overhode orker å spille igjennom.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kan da umulig være lett å være utvikler. Må kundene betale for dlc blir de sure, og når de for det gratis så blir de og sure.

Det er jo en høyst frivillig sak å laste ned og bruke disse dlc'ene til Witcher 3.

Men CD Projekt Red er i hvert fall ikke så kjipe at de gjør som Bethesta og krever 50,- kroner for en rustning til en hest.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En ny rustning en uke, en ny klesdrakt en annen uke?

 

Hva er poenget med dette DLC tullet?

 

Etter 5 dager er jeg nok ferdigspillt med spillet, og da skal det mer til enn en bunad for å få meg til å spille det om igjen.

 

Må si meg enig. DLC er noe som for så vidt kunne virke som en god idé - før det ble prøvd. I praksis fører det bare til fragmentert og usammenhengene innhold, samt oppfordrer utviklerne til å inkludere mindre i hovedspillet og/eller bevisst tilbakeholde innhold som var ferdig ved lansering som DLC.

 

Det er rett og slett bare en dårlig praksis som jeg helst skulle sett dø ut igjen.

 

Om nytt innhold skal legges til gjør den tradisjonelle tilleggspakke-metoden innholdet langt mer sammenhengende og helhetlig.

Lenke til kommentar

 

 

Dette står det respekt av.

Hvorfor? De tar ut ting av spillet som de har ferdig produsert, for så å gi det ut stykkvis i flere måneder fremover å kaller det gratis DLC. Reklamestunt er hva dette kalles for.

Selvfølgelig er utviklerne interessert i å holde på interessen så lenge som mulig for produktet sitt. Men det som skiller de fra mange andre utviklere er at de gir ut tillegg/dlc'er i ettertid uten å kreve penger for det. Noe de blant annet gjorde med Witcher 1 og 2. I tillegg slippes pc versjonen av spillet deres uten noen kopibeskyttelse som gjør at de som faktisk kjøper det har en like problemfri opplevelse som pirater ofte har med pc spill. Det i seg selv er nok for meg til at CD Projekt Red får min respekt. Hvor mye tull og vissvass har det ikke vært for eksempel med Uplay, Origin for å nevne noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes dlc er en helt grei sak egentlig. Synes det er flott å få mer innhold til spill jeg liker godt og det betaler jeg for. Men for de aller meste så kjøper jeg aldri dlc til spill. Så litt gjennom lista og det var mye rustninger og skjegg som ble lagt il etterhvert. Ingen som ville betalt for slikt :/ men helt greit å få det gratis da.

 

Slenger på en link til bildet jeg så: http://www.gamespot.com/images/1300-2720061

Endret av Tønne
Lenke til kommentar

Flott at alt av DLC er gratis. The Witcher 3 er som 1 og 2 DRM-fritt og eit must for alle som spiller på PC. Positivt at PS4 og XO og får dette spillet, men skuffa over at grafikken forsatt betyr meir på konsoll enn gameplay.

 

Syns dog at alt av DLC-innhold som allereie er ferdig burde bli lagt til med ein gang spillet slippes. Men føler ikkje at CD Projekt Red kjem med alle desse DLC-utgivelsane for å pisse på forbrukerene. Har meir tru på at di gjere det på denne måten for å få folk oppmerksomme på kva di kaster penger etter i andre spill samt som eit spark til alle desse AAA-spilla som driter DLC-innhold utover alt og tek seg godt betalt for stort sett fjas.

 

Blir nok PC-versjonen for min del. Satser på at eg har klar ein nybygga PC med ok specs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...