Gå til innhold

Hvem er størst i grafikkmarkedet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjelder disse tallene på verdensbasis? I europa? norge?

 

Undersøkelsen er i hvertfall ikke representativ for folk på forumet her. (kanskje ikke så rart siden det stort sett er spillere og data-entusiaster her)

 

Om du ikke har registrert deg i krafikkort-undersøkelsen her på forumet så gjør det nå: HER. Resultatene er ganske interresante.

Lenke til kommentar

Av de maskinene (til venner, slekt og naboer) som jeg kan telle opp i farten så er det ingen som har grafikkort til over ca. 1500 kroner. Når jeg har helpt noen å bygge maskin så ryker budsjettet om jeg forslår dyrere skjermkort. De fleste har en smertegrense rundt 10000 kroner for en PC. :yes:

Asus og nVidia har "alle" hørt er bra, og da så......

Lenke til kommentar

eg såg no en poll på overklokking.no som spurte om kas kort folk hadde, og da var de faktisk nestne likt det man ser i denne rapporten...

greitt nok at de ikkje var i går, og at mange har fått seg ati-kort, men de er en god del som fortsatt sitter på gf4 ti må du tenke på!

at ati har vert best en god periode gjer ikkje at alle bytter kort med en gang, sjøl om de vil bli en forskjell...

 

det der er nok tall for den bedrifta de gjelder: antall solt totalt (alle land) på et år el. no sånt.

 

dessuten fyker de daglig ut fleire fx 5200 eller mx420/40 fra en elkjøp butikk (og andre ferdig-pc distrubutøra)

Lenke til kommentar
har et Sapphire Radeon 9800 PRO AIW og har har aldri vært så fornøy. kanskje ikke så rart da. Vurderte ikke Nvidia engang når jeg skulle kjøpe nytt kort.

 

:woot: ATI For alltid :woot:

selvom ATI går på en skikkelig smell? du kan ikke si sånn... man vet aldri om dem faller av lasset som vi har sett fler ganger før med andre produsenter...

Lenke til kommentar
har et Sapphire Radeon 9800 PRO AIW og har har aldri vært så fornøy. kanskje ikke så rart da. Vurderte ikke Nvidia engang når jeg skulle kjøpe nytt kort.

 

:woot:    ATI For alltid  :woot:

selvom ATI går på en skikkelig smell? du kan ikke si sånn... man vet aldri om dem faller av lasset som vi har sett fler ganger før med andre produsenter...

eg har no gjort det, har hatt ett ati-kort i huset mitt, og de er de einaste...

går for nvidia, greitt nok dem "oppfører" seg som idiota no, og laga dårlige produkt, men dei kjem tebake, og då blir dei sikkert gode :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...