Gå til innhold

Så mye bedre ser PlayStation 4-versjonen av Grand Theft Auto V ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen scener er klart mer forbedret/imponerende enn andre. F.eks er lakken på bil og helikopter gått fra å være plastikkaktig til metallic. Videre er det mye mer og variert fauna, som gir et mer levende inntrykk. Se f.eks på kaktusen tidlig i videoen. Stor forskjell.

 

Også må jo selvsagt videoen sees i full skjerm på større oppløsning enn den lille visningen her da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Syntes ikke selve grafikken var så veldig mye bedre. Kanskje litt riktigere farger og kontraster, men var ikke noe "wow". Var jo selvfølgelig enda flere detaljer da.

Lol:) kanskje du må gå til optikeren:)

Du kan jo legge til hva som er forbedret i tillegg til det jeg sa. Optikeren kan ikke gjøre noe med hvordan jeg ordlegger meg. Så hva sa jeg feil? Du som bruker LOL har sikkert vært hos optikeren en del ganger. Nerder bruker jo som oftest briller, så da kan du vel sikkert litt mer om dette enn farger, kontrast og detaljer :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Syntes ikke selve grafikken var så veldig mye bedre. Kanskje litt riktigere farger og kontraster, men var ikke noe "wow". Var jo selvfølgelig enda flere detaljer da.

Lol:) kanskje du må gå til optikeren:)

Du kan jo legge til hva som er forbedret i tillegg til det jeg sa. Optikeren kan ikke gjøre noe med hvordan jeg ordlegger meg. Så hva sa jeg feil? Du som bruker LOL har sikkert vært hos optikeren en del ganger. Nerder bruker jo som oftest briller, så da kan du vel sikkert litt mer om dette enn farger, kontrast og detaljer :)

 

 

Ganske stor forskjell vil jeg si

 

10352773_505936709534102_448447958246567

 

I tillegg til masse innhold og faktisk det mest gjennomførte førstepersonsmodus jeg har sett til PC så har virkelig Rockstar gjort jobben sin og THEN SOME.

Lenke til kommentar

Lurer på om PC versjonen vil få enda bedre grafikk enn PS4 utgaven eller om det blir samme?

Man får vel ikke svaret før neste år.

 

Husker jeg var litt små forbanna på Rockstar når spillet kom til PS3, å det enda ikke var bekreftet en PC versjon, men ser ut som at den som venter, venter ikke forgjeves. Gleden ble enda større når de nå implenterer first person view.

Lenke til kommentar

Hvorfor har de lagt et grå/blått filter på enkelte av scenene i PS4 utgaven? Syntes det gjorde at ting så litt mere blurry ut.

 

 

Kan hende det ville vært så ressurskrevende å tegne opp alle detaljene som de kunne hatt på ting som er langt vekk (og litt ute av fokus i den PS4-demoen).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blir jo utrolig spennende å se hvordan dette blir på PC. Er det noen som vet om PC versjonen vil kunne spilles med Xbox360 kontroller?

 

Kjører steam big picture mode og det fungerer som gull :-)

med AMD 290 GPU og i7 prosessor bør man jo kunne tygge godt unna? Noen som vet hva som skal til for å få bedre eller like bra grafikk som PS4?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...