Gå til innhold

Nå kan du bruke den populære treningsappen RunKeeper innendørs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Nok en gang fungerer tek.no som en reklamekanal uten kritisk sans. Hos Nettavisen kan vi lese sannheten bak Runkeeper.

 

Dette var vel ikke noe tek lett skulle fanget opp? Runkeeper er svært populær, så det er ikke overraskende at tek følger opp større endringer på denne. Selv har jeg et pro-medlemskap der, så saken du linket til var skuffende. Jeg har ikke fjernet appen, men fjernet tilgang til å kjøre i bakgrunn, samt lagt den på hibernate i Greenify. Bruker uansett fitbit når jeg jogger (pga puls), men legger økten over i Runkeeper på web.

 

+1 for nyheter jeg ellers ikke ville fått med meg. :)

Lenke til kommentar

Tek.no setter aldri kritisk lys på appene de anbefaler. Anbefalingene går over en lav sko uten i det hele tatt å sjekke datatrafikken, mengde og innhold, hvilke tilganger appen krever osv. Mange lesere tar anbefalingene for god fisk fordi det er et norsk mediehus som skriver om det og "da må det vel ha gått gjennom en slags kvalitetssjekk", men det har det altså ikke. Selv når jeg har spurt direkte i trådene har journalistene svart at det bare er å lukke øynene og trykke ja på brukeravtalen. De bryr seg ikke og utsetter leserne for fare ved å anbefale uten kritisk sans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...