Gå til innhold

ANMELDELSE: Call of Duty: Advanced Warfare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er helt greit for meg at dere spalter opp anmeldelsen. Men skuffelsen er likevel stor når jeg oppdager at det bare er enspillerkampanjen som er anmeldt. Kunne ikke brydd meg mindre om den personlig.

 

For å illustrere, jeg har kjøpt hvert eneste COD-spill i serien. Har ikke en gang startet på kampjen til et eneste av disse siden MW2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hehe.. Vi nok forskjellige! :)

 

Selv har jeg aldri spilt multiplayer i et CoD-spill, men alltid enspiller-delen.. Har egentlig null interesse for MP! Så, for noen er en anmeldelse for enspiller bra!

 

 

I en undersøkelse for en tid tilbake, ble det foreslått og ha to separerte karakterer/vurderinger/konklusjoner for et spill hvor det var både enspiller og flerspiller (hvor brukergruppen var vesentlig splittet), jeg har tilgode å se dette! :(

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg tror nok de fleste kan si seg enige i at enspillerdelen og tospillerdelen er helt forskjellige fra hverandre, i henhold til hvilke deler folk flest prioriterer. Noen ignorerer enspillerdelen og holder seg kun til tospillerdelen/omvendt.

 

Det er vel og greit med en anmeldelse til hver av delene, men i og med at flere bortprioriterer halvparten av spillet, vil jeg påstå at to terningkast til hver av delene hadde vært på sin plass, istedenfor en samlet karakter som trekker den ene delen ned samt den andre opp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Cod er en for lengst død melkeku.

Nja, de fleste anmeldere akkurat nå mener jo at det faktisk har blitt snudd, ihvertfall multiplayer. De nye elementene er visst et friskt pust i noe som var sett på som død i CoD: Ghosts.

Jeg ha blitt direkte svindlet i 5 år. No buy.

 

Useriøst. Og hvis dette har vært tilfelle - hvorfor var du dum nok til å gå på svindelen de 4 neste årene etter å ha gått på den første gang?

 

For min del er COD:AW et friskt pust, minner til tider om Quake og Unreal Tournament hadde det ikke vært for veldig mye skade/lite hitpoints.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Separate karakterer kan være en god idé :)

 

Det er en god tanke, men da blir det i så fall tre karakterer. En for enspiller, en for flerspiller og en for hele pakka. Det kan bli rotete å kommunisere. Vi ønsker helst å vurdere spill fra et helhetlig perspektiv, så får heller leseren ta en titt på det vi faktisk skriver for å finne ut hva vi mener om deler av opplevelsen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Nja .. Ikke for å gå helt off-topic, men dette klarer jeg ikke helt å være med på.

 

 

Hvis en enspillerdelen får karakter 8, og flersplillerdelen får 9, så er det jo opp til hvem som skal spille spillet å vurdere hvilken karakter som er viktigst for seg selv?

 

Er man kun ute etter singleplayer, så gjelder karakteren 8, og motsatt, så gjelder karakteren 9. Man trenger jo ikke en 3. karakter for å legge sammen 8 og 9, for så å dele på to, hvis delene er jevnt viktige.

 

 

Det skal også sies at det skriftlige er jo en del viktigere enn selve tallet karakteren blir presentert som, det er jeg absolutt enig i. Så, folk må jo ikke stirre seg blind på et tall. Men, personlig synes jeg karakterer fungerer som et "fint svar med to streker under", så ser jeg på "utregningen over" for å bedømme innholdet og hvordan man kom frem til det.

 

 

Men, at man skiller en anmeldelse av CoD, som har en singleplayer og en så etablert multiplayer, i to (semi)separate anmeldelser, synes jeg personlig kan være riktig! :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

 

 

Cod er en for lengst død melkeku.

 

Nja, de fleste anmeldere akkurat nå mener jo at det faktisk har blitt snudd, ihvertfall multiplayer. De nye elementene er visst et friskt pust i noe som var sett på som død i CoD: Ghosts.

Jeg ha blitt direkte svindlet i 5 år. No buy.

Useriøst. Og hvis dette har vært tilfelle - hvorfor var du dum nok til å gå på svindelen de 4 neste årene etter å ha gått på den første gang?

 

For min del er COD:AW et friskt pust, minner til tider om Quake og Unreal Tournament hadde det ikke vært for veldig mye skade/lite hitpoints.

Hørt om julegaver? Fordi cod er overhypet søppel så ender man med å få dette istedebfor noe som potensielt er gøy. Så jo det er svindel for de har til gode å levere spillet de lovet.

 

Dette er ikkr en frisk pust, det er. Are at de hev seg på trenden et par år for sent som vanlg. Dette er like nyskapende som iphne 6

Lenke til kommentar

Fantastisk spill, årets overraskelse spør du meg. Vanvittig bra grafikk og elsker gameplayet. Lenge siden jeg har benket meg så lenge foran pcen. De forrige CoD spillene var jeg ikke noe fan av utenom Modern Warfare 2. Dette er uten tvil det beste.

 

Modern Warfare 2 har bedre grafikk enn Cod ghost og Advanced warefare...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...