Gå til innhold

«Holografisk» skjerm lar deg ta og føle på ikoner i løse luften


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som ikke ser de 1001 potensielle tingene den teknologien vil kunne brukes til når den modner skikkelig i kombinasjon med visse andre teknologier også i modningfasen, vel de kan skylde seg selv.

 

Mer moden versjon av denne teknologien, kombinert med leap motion type sensor og augumented reality (google glass om når teknologien modner) og vi har fremtidens input metode nr 1, men også mye mye mer, veldig mye mer..

 

Hadde jeg hatt midlene til det så vet jeg faktisk hva jeg hadde kjøpt opp av selskaper og hvilke rettinger jeg hadde styrt de i.. For en del av de produktene jeg kan "se" for meg faller i kategorien episk og wearable tek, alla disse nye smart armbåndene.

 

Og flere av grunnlagene for ideene er ikke engang mine, men fins i et utallige sci-fy bøker, som ideene mine er bygget på..

 

Skal bli morsomt å se om noen faktisk gjør noen av tingene jeg har ideer om.

Lenke til kommentar

WOW!

 

Det greiene her er jo vanvittig. Med litt mondring så kan det forandre ting ganske mye. Glem star-wars hologrammer, dette er 10 ganger bedre. I forhold til "Star-Wars", så har dette farge, touch, bedre oppløsning, og nå også at du kan føle det. :dribble:

Nå mangler det bare å skalere opp, slik at det ikke bare ser ut som det er i en liten boks.

Endret av Andrull
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...