Gå til innhold

LGs nye mobilskjerm har ekstra tynne kanter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

er kantene tynnere enn på Sharp Aquos Crystal?

for meg ser det ikke sånn ut:

 

https://www.youtube.com/watch?v=opVgMDtBecA

Tenkte akkurat samme tanken. Ikke videre imponert..

 

0,7mm.... det er flere ganger tynnere enn Sharp Aquos Crystal sin ramme (mener den til sammenligning er ca 2.0mm, noe som også er meget tynt, og tynnere enn feks iphone6).

 

en ramme på 0.7mm er tynnere enn rammene på både apple iphone 6, sony xperia z3, samsung galaxy s5/note4, htc one m8 og nokia lumia 730.

 

dette ER imponerende (ramme tykkelse messigt)

Endret av keramikklampe
Lenke til kommentar

Jeg er imponert. Om andre imponerer like mye så endrer ikke det på imponeringen.

 

Men legg merke til at det er LG sin skjerm som har 0,7mm kanter, mens Sharp-telefonen har både skjerm og fysisk ramme på til sammen 2,0 mm. LG-skjermen vil neppe stå helt ubeskyttet i fremtidige LG-telefoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Jeg var imponert helt til de viste et eksempel med en mobil som forsatt har "en meter" med dritt over og under skjermen. Man trenger ikke så mye tynnere sidekanter enn Note 4, jobben er å fjerne den helvetes dritten som er over og under skjermen!

 

enig med deg på moblier som ikke har høtalere forran, men uenig på de som har dett, hvis jeg hadde hatt valget mellom to mobiler som er helt like bare at den ene har veldig lite på toppen og bunnen, mens den andre har høytalere menn litt mere kant, tar jeg den med høytalerne forran vær gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...