Gå til innhold

Destinys første ekspansjon kjem snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde ikke dette egentlig være gratis.

Visst det skal være MMo shooter, så skal de gi ut gratis patcher slik Realm Reborn, WOW, og f, eks The Sims 4 hvor de legger til manglende ting gratis måneden etter.

Jeg vet faktisk ikke om noen andre halvferdige spill som er så kjipe på content.

Men men, folk er dum nok til og kjøpe det uansett.

Jeg nyter heller Realm Reborn hvor de har gitt ut 5 giga svære patcher over 1 år gratis, (slik det burde være) og bruker basen øker på grunn av dette, som igjen gir dem mer penger.

 

(edit) kom på at Destiny ikke har måneds betaling. men de burde enten ha ventet 3 måneder med og gi ut spillet, og gi med Dlc gratis, 3 måneder er alt for tidlig og gi ut DLC for et slikt spill. tilogmed EA hadde hjerte og gi tingene i The Sims 4 tilbake gratis.

 

Og visst de skal følge den shitty BF4 metdoden med og gi ut bare små mendgder DLC i stedet for og gi ut 1 stor hvert år, så kan dere si godkveld til pengeboken, fordi that shit costs money.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Tre nye oppdrag?

 

Som de tre nåværende oppdragene i Destiny lyder de vel akkurat det samme:

1. Kjør til checkpoint.

2. Skyt 10000000 kuler.

3. Return to orbit.

 

Jeg seilte på hypen og kjøpte en PS4 for Destiny (og Driveclub). Nå råtner hele boksen.. Assassins Creed Unity KAN vel ikke faile..?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har ikke rørt spillet etter at jeg fullførte story med en kompis. Følte at jeg ikke hadde mer å spille mot. Evig grinding, horing rundt etter loot og annet dritt er ikke noe som motiverer.

 

Men kjøpte jo denne pakken digitalt, så er vel bare å laste ned og teste ut i grunn :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kommer ett nytt raid jo, «Crota’s End», som foregår i dypet av Hellsmouth.

 

Synes Destiny er ett bra spill. Mangler litt på story og variasjon av oppdrag. Men får ett sug etter bra loot, gøy å spille med forskjelle fireteams for å ta ned Atheon (Raid) og se hva det utgjør å være på ett fireteam som kan samarbeide.

Destiny er såpass vanskelig (spesielt Raid på hard) at du må dra din egen last og samarbeide med dine lagspillere. De fleste jeg treffer på trikser enda en del på raid`ene for å klare dem, blir spennende å se når Bungie har fått patchet alle triksene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...