Gå til innhold

TV 2 Sumo er nå på alle store spillkonsoller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man forblir vel like fri for TV-mottakerlisensen (NrK), selv om en starter et slik abonnement til sin konsoll?

 

Hvis du har plombert TV'en din, altså at den gamle analoge antenne inngangen er fjernet så slipper du unna NRK lisens hvis du ikke har en TV-Dekoder eller lignende. Per i dag tells ikke konsoller, mobil og PC som TV-Dekoder eller noe som du må betale lisens på.

 

On topic: Deilig å se TV2 få ut en app til de fleste platformer. Synd en annen aktør ikke er like flink <.<

Lenke til kommentar

 

Man forblir vel like fri for TV-mottakerlisensen (NrK), selv om en starter et slik abonnement til sin konsoll?

 

Hvis du har plombert TV'en din, altså at den gamle analoge antenne inngangen er fjernet så slipper du unna NRK lisens hvis du ikke har en TV-Dekoder eller lignende. Per i dag tells ikke konsoller, mobil og PC som TV-Dekoder eller noe som du må betale lisens på.

 

On topic: Deilig å se TV2 få ut en app til de fleste platformer. Synd en annen aktør ikke er like flink

Er ganske sikker på at hvis NRK krever at man plomberer TV'en, så er det NRK som skal stå for regningen. Jeg sa opp min avtale for flere år siden, og har ikke hørt et pip fra de siden. TV'en (monitoren) er ikke plombert, og parabolantenna står fortsatt på taket, riktignok så er den ikke i bruk men jeg har ikke hatt en eneste lisensjager på døra.

Lenke til kommentar

Det er en skikkelig elendig app til PS4 isåfall. Påloggingen er hårreisende, å skrive inn brukernavn og passord tar evigheter. Man må gjøre det på nytt når man blir logget ut (pga at man logger inn fra nettleser for eksempel, eller mobil). Det burde være huskefunksjon, og popupkeyboardet burde vært som det som er i menyene til PS4. Der er det hurtigtaster for tall og store/små bokstaver blant annet, samt man trenger ikke bla ned til OK. Nesten ingen av disse appene har et skikkelig keyboard, de burde bli inspirert av Sony her (evt Sony burde lansert sitt keyboard som en widget til utviklerne). Netflix er litt bedre men Viaplay er også elendige her.

 

I overigår hengte den etter noen minutter av Fargo, restartet to ganger og den hengte seg på akkurat samme sted (på sekundet).

 

En annen svak ting er at PSN må være oppe for at appen kan brukes, om det er Sony eller TV2's feil vet jeg ikke. Tror muligens det er Sony.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...