Gå til innhold

Microsoft har laget tre kule Android-apper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit å vite at next lock screen ikke er tilgjengelig i Norge enda det samme gjelder også Journeys And Notes!

 

Veit ikke med denne Torqe til smartklokke men sannsynligvis er den også ikke tilgjengelig i Norge enda!

 

Synd hadde hvert immari kult å prøve

Lenke til kommentar

Greit å vite at next lock screen ikke er tilgjengelig i Norge enda det samme gjelder også Journeys And Notes!

 

Veit ikke med denne Torqe til smartklokke men sannsynligvis er den også ikke tilgjengelig i Norge enda!

 

Synd hadde hvert immari kult å prøve

 

Hei, Orli!

 

Takk for tilbakemelding!

 

Jeg sjekket litt grundigere denne gangen, og det stemmer at de to første appene du nevner ikke er tilgjengelige. Torque er imidlertid tilgjengelig for norske brukere, så hvis du har en Android Wear-klokke er det bare å laste ned :)

 

Har oppdatert teksten nå.

 

- Niklas

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Greit å vite at next lock screen ikke er tilgjengelig i Norge enda det samme gjelder også Journeys And Notes!

 

Veit ikke med denne Torqe til smartklokke men sannsynligvis er den også ikke tilgjengelig i Norge enda!

 

Synd hadde hvert immari kult å prøve

 

Hei, Orli!

 

Takk for tilbakemelding!

 

Jeg sjekket litt grundigere denne gangen, og det stemmer at de to første appene du nevner ikke er tilgjengelige. Torque er imidlertid tilgjengelig for norske brukere, så hvis du har en Android Wear-klokke er det bare å laste ned :)

 

Har oppdatert teksten nå.

 

- Niklas

Jeg kan nå bekrefte at next lock screen og journeys %\ & notes er tilgjengelig globalt dette betyr selvfølgelig i Norge også!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...