Gå til innhold

Så kraftig må PC-en din være for årets Call of Duty


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i alle dager trenger de 55 gigabyte til? Er jo nesten blitt en egen trope med middelmådigheter som krever uforholdsmessig mye harddiskplass.

 

Teksturer, lyd- og videofiler er stort sett alltid de delene som tar mest plass i spill. I disse tider med 4K så må slike filer være av veldig god kvalitet for å kunne måle seg opp med resten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hva i alle dager trenger de 55 gigabyte til? Er jo nesten blitt en egen trope med middelmådigheter som krever uforholdsmessig mye harddiskplass.

Teksturer, lyd- og videofiler er stort sett alltid de delene som tar mest plass i spill. I disse tider med 4K så må slike filer være av veldig god kvalitet for å kunne måle seg opp med resten.

vel tviler på at grafikken i det spillet er så bra at det forsvarer 55gb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

 

 

Hva i alle dager trenger de 55 gigabyte til? Er jo nesten blitt en egen trope med middelmådigheter som krever uforholdsmessig mye harddiskplass.

Teksturer, lyd- og videofiler er stort sett alltid de delene som tar mest plass i spill. I disse tider med 4K så må slike filer være av veldig god kvalitet for å kunne måle seg opp med resten.

vel tviler på at grafikken i det spillet er så bra at det forsvarer 55gb

ja, BattleField er 25GB uten banepakkene ol.

det kan hende de hat lagt inn en tom mappe som er gjort stor nokk til at banepakkene som sansyneligvis kommer har plass der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Kjøpte nylig Titanfall under 50%-salget, det tar opp 53.6 GB

 

Det er fordi lydene er ukomprimert, eller hvertfall nesten sånn at det skal være enkelere å kjøre.

Lenke til kommentar

 

Hva i alle dager trenger de 55 gigabyte til? Er jo nesten blitt en egen trope med middelmådigheter som krever uforholdsmessig mye harddiskplass.

 

Teksturer, lyd- og videofiler er stort sett alltid de delene som tar mest plass i spill. I disse tider med 4K så må slike filer være av veldig god kvalitet for å kunne måle seg opp med resten.

 

 

Veldig god teknisk kvalitet i COD-serien? Det er isåfall nytt. Er vel heller som forrige utgave, helt usannsynlig dårlig optimalisert, evt noe som ligger bak som de ikke vil si.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kjøpte nylig Titanfall under 50%-salget, det tar opp 53.6 GB

Det er fordi lydene er ukomprimert, eller hvertfall nesten sånn at det skal være enkelere å kjøre.

 

 

Høres også ut som en dårlig unnskyldning, eller massiv inkompetanse, hva er CPU-load for å decode flac feks? tror den ligger på omlag 0,2%

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lets go CRYSIS?

Åpen verden, Respawn ?. Nei så Ja til dette så er det direkte Ikke kjøp :). A til B løpingen med veldig begrenset mulighet for bevelgelse i FPS orker jeg ikke lenger ...

 

Helt enig. Kjøper alltid spill som jeg kommer til å runne mer enn en gang og med åpen verden spill så har jeg aldri hadd noen problem med gjenspillbarhetsverdi og glede. Med A-B spill er det virkelig varibelt fra spill til spill. Call of Duty spillene syns jeg er gøy å runne første gangen, men de neste gangene er det bare speedruns. Med spill som Homefront som eksempel som nå går over til åpen verden så håper jeg at Call of Duty en gang vil en dag bryte seg vekk fra A-B formelen og prøve å lage en tøff stor slagmark å vandre gjennom. Gjelder også Battlefield. Når spillene er populære for å ha store slagmarker med uendelige muligheter er det unødvendig at story modusen i spillet skal være A-B.

 

 

Anngående Call of Duty: Advanced Warfare så blir jeg å kjøpe det, men da til Xbox One siden det er der kompisene mine blir å spille det. Akkurat som Black Ops 2. Har egentlig lyst å kjøpe Advanced Warfare til PC på grunn av grafikken, men vil ikke ha noen jeg kjenner å spille med da.

 

Om Black Ops 2 på 360 kontra PC er noe å gå etter så vil ikke det være spessielt merkbar forsjell på konsoll og PC versjonen. Har nå Black Ops 2 på PC, spiller Zombies mode i 1080p med 4xTXAA og ser knapt forsjell fra 360 versjonen. Foruten å ha mulighet å velge større field of view ( som var ganske kjekt ).

 

Siden vi vet at Treyarch vil komme med det neste Call of Duty spillet neste år så er det det spillet som jeg VIRKELIG gleder meg til. More Zombies :D !

Lenke til kommentar

Så dette spillet med middelmådig grafikk skal kreve så drøyt mye plass?

 

Enda en utvikler som ikke aner hva de driver med og selvfølgelig lager de Bro of duty 4326543.

 

Kjøper du dette spillet så syns jeg du faktisk er direkte dum.

 

ja er nok mye lurere å investere pengene i FC4. call of crap, og battlecrap er for meg et mysterium hvorfor noen spiller

Endret av Blaz3r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...