Gå til innhold

Sony: Alle med Xperia Z får Android 5.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg har fortsatt 4.4.2 på min z2, men det kan selvfølgelig være fordi jeg fikk telefonen for noen uker siden. Neste oppdatering hopper forhåpentligvis til 4.4.4 eller 5.0 når den kommer :)

merkelig du ikke har fått 4.4.4.

fikk det for noen uker siden.

Ja, men kan være fordi den ble tilbakestillt til fabrikkinstillingene? Kjøpte den av en på finn.
Lenke til kommentar

 

 

Haha, morsomt å se at alle androidfolk blir glade når de blir garantert en oppdatering :p ser at det er veldig sjeldent!

S5 får sikkert oppdateringen neste år

Lurer på når min datters iphone 4 får ios8? Vet du?

Det gjør den. Problemet er bare at iPhone 4 blir ubrukelig treg etterpå at brukeren blir nødt til å kjøpe seg ny siden nedgradering ikke er mulig.

 

Nexus 7, første generasjon, vil også få 5.0 ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Whoop dee doo! Nå er det jo slik da, at hva Sony lover og hva Sony leverer ikke akkurat alltid er det samme. Min Xperia Play har enda ikke fått Android 4.0 en gang. Det ble visserlig lovet av Sony, men etter at alle de andre lovte modellene hadde fått, så sa Sony at de fikk ikke til til Play'en likevel. De klarte ikke å gi god nok ytelse sa de. Bullshit fra ende til annen, man får oppgradert Play'en ved hjelp av XDA forum helt opp til 4.4.4. nå. Men Sony fikk det altså ikke til? Med sin egen telefon? Sannheten er nok at de rett og slett ikke gadd bruke resurser på en telefon som hadde solgt for dårlig. Så får dere håpe Zx'en deres solgte godt nok til at Sony gidder holde ord denne gangen. :hrm:

Lenke til kommentar

 

 

 

Haha, morsomt å se at alle androidfolk blir glade når de blir garantert en oppdatering :p ser at det er veldig sjeldent!

S5 får sikkert oppdateringen neste år

Lurer på når min datters iphone 4 får ios8? Vet du?

Det gjør den. Problemet er bare at iPhone 4 blir ubrukelig treg etterpå at brukeren blir nødt til å kjøpe seg ny siden nedgradering ikke er mulig.

 

Nexus 7, første generasjon, vil også få 5.0 ?

Det er bare iPhone 4s og opp som får iOS 8. iPhone 4 er treig nok med iOS 7.... Ganske sikker på at 1st gen nexus 7 får den, noen som vet om den kommer til nexus 4? Hørt rykter om det.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...