Gå til innhold

SNIKTITT: Apple iPad Air 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Nedtur at de ikke kommer med tilsvarende overhaling av ipad mini, blir litt ala "oi, vi har noen touch sensorer til overs, jaja får vel bruke de i ipad mini og kalle det for en oppgradering". Det er jo forholdsvis tydelig at de holder en del tilbake for neste år slik at når de kan oppgradere et lite stykke. uten å gi for mye.

Lenke til kommentar

Apple er kjent for å holde tilbake, neste iPad mini vil sikkert bli tynnere og få bedre SOC etc.

 

iPad mini 3 ser jo kjipt ut iforhold til iPad Air 2 nå. Virker som den er generasjonen gamlere.

 

Dog så bryr jeg mindre om speccs. Det med at den reflekterer mindre lys syntes jeg egentlig var det beste med hele presentasjonen.

 

Bedre kamera og speccs har egentlig aldri brydd meg. Da iOS flyter så godt uansett.

Lenke til kommentar

Nedtur at de ikke kommer med tilsvarende overhaling av ipad mini, blir litt ala "oi, vi har noen touch sensorer til overs, jaja får vel bruke de i ipad mini og kalle det for en oppgradering". Det er jo forholdsvis tydelig at de holder en del tilbake for neste år slik at når de kan oppgradere et lite stykke. uten å gi for mye.

 

Leste hva som var forskjellen på dem. Det er bare Touch-ID... for 100$ mer =/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

Nedtur at de ikke kommer med tilsvarende overhaling av ipad mini, blir litt ala "oi, vi har noen touch sensorer til overs, jaja får vel bruke de i ipad mini og kalle det for en oppgradering". Det er jo forholdsvis tydelig at de holder en del tilbake for neste år slik at når de kan oppgradere et lite stykke. uten å gi for mye.

Leste hva som var forskjellen på dem. Det er bare Touch-ID... for 100$ mer =/

 

Jepp, forhåpentligvis skuffende etter min mening. Etter min mening perfekt størrelse som reisekamerat.

 

Ellers så synes jeg fortsatt at det er skuffende at man ikke kvitter seg med 16gb til fordel for 32, forskjellene i produksjonskostnader er jo ubetydelige, så her er det jo dessverre bare snakk om en vurdering som tilsier at flere er fornøyd med 32 enn 16 så færre vil oppgradere til 64 hvis 32 hadde vært basisutgaven. 5000 for 64gb utgaven av Air2 er uaktuelt.

 

Dette gjelder jo absolutt ikke bare Apple, men i de andre tilfellene kan jeg som oftest kompensere med å sette i minnekort..

Lenke til kommentar

Hurra, for hovedproblemet med gamle ipaden var at den var altfor tykk. Samtidig så ser vi at den ektreme slankekuren har gått utover konstruksjonsstyrken til iPhone og vil bli overrasket om det samme ikke er tilfellet for iPad.

 

Mindre reflekser i skjermen er jo veldig kjekt, men hadde trengt noe mer for å forsvare en oppgradering.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...