Gå til innhold

SNIKTITT: The Division


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var sykt hype på dette, men blir mer og mer skeptisk slik Ubisoft holder på om dagen. Om dette ender opp som en dårlig optimalisert opplevelse med 30 fps e.l. så blir det så skuffende.

 

Åja.. leste akkurat denne.. http://www.gamer.no/artikler/the-division-er-ogsa-nedskalert/161220?utm_source=related_articles

 

Whatever UBI.

Det er forskjellige bransjer i Ubisoft, og det er 3 som holder på med dette spillet,

og den minste delen er fra Watch Dogs.

 

Ubisoft Montreal som lagde Watch Dogs har levd lenge i godlivet med skatte nytter som snart blir fjernet.

 

Må du ikke være så trangsynt og tenke Ubisoft og EA, det er mange 100 vis av forskjellige bransjer og det er ikke alltid den store overmannen som har skylden når noe feiler.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Tror det ikke før jeg ser det. Alt blir vel nedgradert akkuratt som WD.

 

Samme her. Har brukt gode penger ( akkurat nokk ) på en god PC så skal liksom ikke spillene på PC se liksom noe bedre enn de som er på Xbox One og PS4. Kom ann ?

 

Prøv å si at dette var saken når spill kom ut i f.eks PS2, Xbox 1 tiden. Ta Max Payne 1 som ett godt eksempel. Spilte det på en billig PC i 2001 på 1024x768. kjørte helt fint. PS2 derimot har 480i oppløsning og alle banene måtte deles opp for å kompensere for lite minne. Konsoll har alltids vært det svakeste ledd.

 

Greit de som kun kjøper spill eksklusivt på Xbox One og PS4 skal få en god opplevelse, men ikke at det skal gå utover de som spiller kun på PC. Burde være mulighet for ulåst FPS på alle spill, at vi skal kunne få gode versjoner av konsollspill ( som f.eks Max Payne 3 og ikke sånn som GTA4)

 

Vil ha mulighet å velge ekstra shaders, ultra textures, ultra detail level etc på PC versjon. Greit at Xbox One og PS4 versjon skal fortsatt se utrolig fin ut, men ikke greit PC versjonen nerfes for at Xbox One og PS4 skal "virke" som de er bedre enn de egentlig er.

 

Når enden er god så liker jeg PC spill fordi om jeg skulle gådd tilbake å prøvd Max Payne på PS2 i dag så er det fortsatt 480i.

På PC derimot så kan jeg bruke 1080p, 8xAnti-aliasing og high detail. Sånn som PC spill burde være. Så om 10 år om jeg spiller Division kan jeg mest sannsynlig spille det i 4K med flere ganger TXAA, Ultra osv osv. Men Xbox One og PS4 versjonene fortsatt er 900p ( kanskje ) #RantOfTheDay

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Må du ikke være så trangsynt og tenke Ubisoft og EA, det er mange 100 vis av forskjellige bransjer og det er ikke alltid den store overmannen som har skylden når noe feiler.

 

Er vel ikke mitt ansvar å følge med på hvilken underleverandører/avdelinger av Ubisoft som lager dette spillet for dem.

Vet bare om alle problemene som har vært i de siste Ubisoft-titlene.

Og nå har de allerede sagt at Division kommer til å bli nedgradert fordi det ikke er gjennomførbart å lage en stor verden i samme kvalitet som det de viste frem på E3. Som viser at E3-trailerne deres bare er jug og fanteri for å skape hype.

 

Det er ikke sikkert sjefen i Ubisoft har direkte skylden når noe går galt nei, men ledelsen har fremdeles ansvaret for at resten av skuta kjører bra - og for å holde ryktet sitt positivt ved å svare på kritikk. Og ikke kontre kritikk med egne meninger som ikke er knyttet til virkerligheten ("30 fps is more cinematic than 60 fps")

Lenke til kommentar

 

Må du ikke være så trangsynt og tenke Ubisoft og EA, det er mange 100 vis av forskjellige bransjer og det er ikke alltid den store overmannen som har skylden når noe feiler.

Er vel ikke mitt ansvar å følge med på hvilken underleverandører/avdelinger av Ubisoft som lager dette spillet for dem.

 

Blir det samme som og si at Rockstar Japan lagde GTA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Quote

"Ubisofts gjengivelse av New York gir oss lyst til å utforske."

 

 

Pfff! jeg kan ikke se noe progresjon i det hele tatt fra jeg spilte serien på Amiga! (Vedlegg)

 

The memories.. Men het ikke spillet (ihvertfall ifra nederste bildet) Police Quest?

 

 

Vedr The Division og Ubisoft så vet jeg ikke hva jeg skal tro lenger, ser jo fantastisk ut men fool me once... etc

Lenke til kommentar

Var sykt hype på dette, men blir mer og mer skeptisk slik Ubisoft holder på om dagen. Om dette ender opp som en dårlig optimalisert opplevelse med 30 fps e.l. så blir det så skuffende.

 

Åja.. leste akkurat denne.. http://www.gamer.no/artikler/the-division-er-ogsa-nedskalert/161220?utm_source=related_articles

 

Whatever UBI.

Nå tror jeg ikke den nedskalerings trenden, dvs å gimpe pc versjonene så konsoll versjonen ser grei ut kommer til å bli langvarig.

Det vil bli ganske opplagt selv for de som ikke følger med at next gen har integrert grafikk.

 

En helt annen sak er å lage store detaljerte verdener er tidkrevende og dyrt, dette problemet er større på PS4 en PS3 siden den kan handtere mye større verdener så om de ikke klarer å få alt like detaljert er et annet problem.

Lenke til kommentar

Ingenting...absolutt ingenting Ubisoft viser eller sier tror jeg på lengre. Har mistet totalt respekt for det selskapet. Inntil dem begynner å uttale seg som dem faktisk har noe lidenskap og interesse for spill og ikke kun bank kontoen sin. Og skryte demoer faktisk ser ut som spillet slutt bruker sitter med så er dem for min del ikke eksisterende.

 

Tar EA over Ubisoft any day.

Lenke til kommentar

Ingenting...absolutt ingenting Ubisoft viser eller sier tror jeg på lengre. Har mistet totalt respekt for det selskapet. Inntil dem begynner å uttale seg som dem faktisk har noe lidenskap og interesse for spill og ikke kun bank kontoen sin. Og skryte demoer faktisk ser ut som spillet slutt bruker sitter med så er dem for min del ikke eksisterende.

 

Tar EA over Ubisoft any day.

 

I Ubisoft er det jo selvfølgelig utviklere med lidenskap for spill, og uansett; hvilke spillselskap i sin helhet er ikke opptatt av bankkontoen?

Lenke til kommentar

En helt annen sak er å lage store detaljerte verdener er tidkrevende og dyrt, dette problemet er større på PS4 en PS3 siden den kan handtere mye større verdener så om de ikke klarer å få alt like detaljert er et annet problem.

 

Helt klart! Men det er akkurat grunnen til at de

1. Ikke burde ta seg vann over hodet, og lage verdener som er for store til å fylle opp og

2. Ikke lage E3/andre trailere som viser et grafisk nivå langt over det vi sannsynligvis kommer til å få levert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...