Gå til innhold

I november får Gamer.no sitt eget kveldsshow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir spanande. Norske esports-utøvarar bør det gå an å få med på ein sånn serie. Snute, TargA, Eiki frå SC2 td. Får de med kjende personar i det internasjonale miljøet kan det fort bli fleire som tuner inn. Ikkje at eg ventar besøk av Flash med det første, men vår nabo i aust har ein ganske stort miljø i forhold til oss og er kun ein kort flytur unna.

 

Generelt vil eg personleg sjå flest gjestar som driv med spel, esports og alt som ligg under det. Ikkje like interessant for min del å høyre Erna Solberg prate om Flappy Bird. Ein kombinasjon kan gjerne fungere. Litt som Skavlan, der ein har diskusjonar mellom artistar og politikarar om det som rører seg i verda.

 

Blir det ein blanding av norsk og engelsk sidan det blir gjestar frå både inn- og utland? Dersom det hadde gått på engelsk, så ville ein hatt fordelen av at alle brukarane av Twitch kan sjå på. Går det på norsk, så avgrensar det seg til dei som kan nordiske språk, men kan samtidig trekke inn norske brukarar som ikkje er like stødige i engelsk.

 

Spent på korleis dette kjem til å arte seg. Twitch har definitivt auka interessa for spelrelatert streaming. Sjølv ser eg ikkje TV lengre, men brukar mykje Twitch. Basert på andre eg har snakka med er det fleire i same situasjon. Med det kjem samtidig utfordringen med å kapre publikum. Jo større Twitch blir, jo fleire kanalar blir det, og eit større utval for brukarane.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utifra artikkelen er det litt uklart hva dere har tenkt å gjøre. Sikter mot e-sport? Går dere for et allround-program som level up? Vil det være anmeldelser og diskusjoner om spill?

 

Mulig det er dette dere vil at vi skal svare på i kommentarfeltet, men denne artikkelen var i overkant diffus synes jeg.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Utifra artikkelen er det litt uklart hva dere har tenkt å gjøre. Sikter mot e-sport? Går dere for et allround-program som level up? Vil det være anmeldelser og diskusjoner om spill?

 

Mulig det er dette dere vil at vi skal svare på i kommentarfeltet, men denne artikkelen var i overkant diffus synes jeg.

 

Hensikten er å vise nye spill, og kunne agere på ønsker og forslag fra seerne. "Er det Ferrari i bilspill xxx?"

Dette skal være underholdning, og tanken er ikke anmeldelser, men uformell underholdning og innsyn.

Vi vil nok ha innslag om esport, men det er bredden av det som er aktuelt av nye og kommende spill som vil være fokus. Det vi tror flest vil se.

Men formen er ikke hugget i stein, så innspill i forkant og underveis tas gledelig i mot.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

E-sport er noe jeg ikke har stor interesse for, selv om det sikkert kunne vært gøy å sett ett intervju med noen norske storheter innenfor det.

 

Det jeg gjerne vil se er at dere snakker med folk som driver med spillproduksjon i Norge. Ragnar Tørnquist kunne jeg gjerne sett ett langt intervju med, både om alt han har lagd tidligere og hva som kommer.

 

Og i denne moderne tidsalderen vår kan det jo lett gjøres ganske interaktivt, vi som ser på kan jo få spurt spørsmålene vi "trenger" svar på live. Så kan de ikke bruke lang tid på å pønske ut svar som på en pen måte går rundt emne.

 

Kan jo også lages mer temabaserte episoder, en fra f.eks retro miljøet, her er jo retro crew folkene selvskrevne medlemmer

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oooh, dette er spennende ja!

 

(Liker ryktene om at ReDeYe også kan dukke opp, liker å se og høre han prate! :) )

 

Men ellers så liker jeg slike show selv, ser ofte på NLSS blant annet, drevet av Northernlion, som jeg mistenker ligger litt i samme gate som det dere tenker dere?

 

Hadde heller ikke hørt om "House of Nerds" før, men det så veldig spennende ut det også! Liker at E-sport og gaming endelig griper litt tak i Norge.

 

Men som Zeph sier:

Gjerne få med Norske E-sport utøvere og, det kan jo hjelpe med oppstarten deres at dere har noen litt mer kjente gjester, som f.eks. Snute.

Lenke til kommentar

Nice! Enig med Zeph i at de store stjernene burde inviteres, men håper også at dere løfter frem dyktige utøvere i mindre spill.

 

Håper ikke politikere og andre kjendiser prioriteres for hardt, men skjønner jo godt at dere trenger navn som også er kjente utenfor spillekkorommet.

 

Ildsjelene som får spillmiljøene til å gå rundt burde også få plass blant gjestene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...