Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan finne lesbiske/bifile jenter?


jodaneida

Anbefalte innlegg

Spørsmålet sier vel seg selv.... jeg er selv bifil og har aldri hatt sex med ei jente før, men har sååå lyst. Vil jo helst finne ei som jeg er komfortabel med, men siden jeg er litt ny i dette gamet så vet jeg ikke hvilken signaler man burde plukke opp for å finne ut om ei liker jenter. Noen som har tips til hva jeg burde legge merke til? har btw prøvd gaysir, men har bare funnet usærriøse sålangt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer litt an på hvor du er i landet. Og ikke minst hva du ønsker selv. Sex, eventuellt for å eksperimentere, eller noe som kan bli til et forhold med tiden?

 

De fleste større steder har LLH et fylkeslag eller en mer lokal forening. Jeg er ganske sikker på at de kan gi deg gode svar på det aller meste, men jeg har min tvil til at sjekkemarkedet er fokuset der.

 

Om du kun er på leting etter en partner for å eksperimentere, er jeg litt mer usikker på hvilken retning du bør gå. De fleste sjekkesider eller forum er godt befolket av menn med ene hånda på tastaturet og den andre i buksa, med mening om at du heller bør bli med de på et lite eventyr. Om du klarer å sile bort de, er det naturligvis en mulighet der.

I flere byer finnes det utesteder med en større overvekt av lesbiske, homofile og biseksuelle. Bergen har for eksempel Fincken. Der vil du lettere komme i kontakt med folk, samt at du unngår en del pågående menn. De er tross alt i annet ærend. :) Men en kamerat av meg har poengtert noe med de stedene, han betegner det som et "kjøttmarked", i alle fall på herresiden. Mye sjekking, men stort sett for å få seg selskap for natten. De homofile og lesbiske par jeg kjenner, har truffet hverandre i helt normale settinger, der de har funnet tonen.

 

Jeg vet ikke om det gjorde deg noe klokere, men litt hjelp har du forhåpentligvis fått. :) Slenger inn en link til LLH i tillegg.

 

http://www.llh.no/

Lenke til kommentar

Det kommer litt an på hvor du er i landet. Og ikke minst hva du ønsker selv. Sex, eventuellt for å eksperimentere, eller noe som kan bli til et forhold med tiden?

 

De fleste større steder har LLH et fylkeslag eller en mer lokal forening. Jeg er ganske sikker på at de kan gi deg gode svar på det aller meste, men jeg har min tvil til at sjekkemarkedet er fokuset der.

 

Om du kun er på leting etter en partner for å eksperimentere, er jeg litt mer usikker på hvilken retning du bør gå. De fleste sjekkesider eller forum er godt befolket av menn med ene hånda på tastaturet og den andre i buksa, med mening om at du heller bør bli med de på et lite eventyr. Om du klarer å sile bort de, er det naturligvis en mulighet der.

I flere byer finnes det utesteder med en større overvekt av lesbiske, homofile og biseksuelle. Bergen har for eksempel Fincken. Der vil du lettere komme i kontakt med folk, samt at du unngår en del pågående menn. De er tross alt i annet ærend. :) Men en kamerat av meg har poengtert noe med de stedene, han betegner det som et "kjøttmarked", i alle fall på herresiden. Mye sjekking, men stort sett for å få seg selskap for natten. De homofile og lesbiske par jeg kjenner, har truffet hverandre i helt normale settinger, der de har funnet tonen.

 

Jeg vet ikke om det gjorde deg noe klokere, men litt hjelp har du forhåpentligvis fått. :) Slenger inn en link til LLH i tillegg.

 

http://www.llh.no/

 

Som sagt så vil jeg være komfortabel med personen, så tenker da enten i form av vennskap med sex eller kjæreste. Bor ikke i en storby så har ikke mulighet til å stikke på disse utestedene. Var på to forskjellige barer for lesbiske/homofile i Oslo, men ene var overfylt av homser og den andre var det bare overlegne jenter. Jeg får se nærmere på det du la til :)

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve diverse chatter, men bare vær obs på at mange av de som utgir seg for å være lesbiske er menn. Hvor bor du btw?

 

Hmm, ja jeg opplevde en gang ei som ville vi skulle se hverandre på skype for hun visste ikke om hun kunne stol på at jeg var jente..

 

Hvilken chatter tenker du på? bor i Oppland

Lenke til kommentar

 

TINDER! masse lesbiske og bifile jenter der, du bare setter på at du søker etter "jenter" så kommer kun "jenter som søker jenter" opp.... youre welcome

 

Har prøvd tinder, men de er ikke særlige pratsomme der føler jeg:P

 

Det har du sikkert rett i. Damer er vant med at det er mannen som skal styre samtalen, som han skal. Når det er to damer stiller det seg sikkert litt annerledes. Det er ikke bare enkelt å "chatte opp" ei dame som du ser ;) Du får prøve å flørte litt mere aggressivt, litt rett på sak kan ofte være det beste. Skriv at du er nysgjerrig på jenter f.eks.... hvis du møter ei lesbisk på tinder og skriver det vil hun kaste seg over deg. "hetro turned bi"-jomfruer er drømmen for lesbiske.

Lenke til kommentar

 

 

TINDER! masse lesbiske og bifile jenter der, du bare setter på at du søker etter "jenter" så kommer kun "jenter som søker jenter" opp.... youre welcome

 

Har prøvd tinder, men de er ikke særlige pratsomme der føler jeg:P

 

Det har du sikkert rett i. Damer er vant med at det er mannen som skal styre samtalen, som han skal. Når det er to damer stiller det seg sikkert litt annerledes. Det er ikke bare enkelt å "chatte opp" ei dame som du ser ;) Du får prøve å flørte litt mere aggressivt, litt rett på sak kan ofte være det beste. Skriv at du er nysgjerrig på jenter f.eks.... hvis du møter ei lesbisk på tinder og skriver det vil hun kaste seg over deg. "hetro turned bi"-jomfruer er drømmen for lesbiske.

 

 

Når du sier det så gjør det jo ting mer forståelig! hadde jeg visst om ei jente var lesbisk eller ikke så ville det vært lettere å prøve seg enn om jeg ikke visste det:) takk for tips!

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du og hvor er du fra?

 

Du har jo diverse swingersklubber i landet, blant annet VIPRoom i Oslo. Der er det ofte dager der kun par og single jenter kommer inn, så det ikke er så mange mannfolk der.

 

Eventuelt har du siden Cupido.no som virker ganske seriøs.

 

21 fra Oppland. Tror nok ikke swingers er noe for meg... har hørt litt delte meninger om cupido, men kan prøve det

Lenke til kommentar

"hetro turned bi"-jomfruer er drømmen for lesbiske.

 

 

På ingen måte. Lesbiske jenter styrer ofte unna bi-nysgjerrige jenter fordi de anser dem som lite seriøse, og ikke vil utsette seg for risikoen ved å bli såret.

 

Homofile menn derimot får ofte et kick av å erobre hetero/bi-menn, men dette viser vel litt av de typiske kjønnsforskjellene innenfor sjekking.

 

Anonymous poster hash: 3fefd...563

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...