Gå til innhold

Gir opp å lage safirglass til iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

når de ikke lager glass til iPhone 6 og ikke kan selge til noen andre så har de vel ikke akkurat mye inntektsgrunnlag igjen.

Det virker merkelig at noen i det hele tatt inngår en slik kontrakt. Her håper jeg det er en del elementer vi ikke får opplyst.
Lenke til kommentar

 

når de ikke lager glass til iPhone 6 og ikke kan selge til noen andre så har de vel ikke akkurat mye inntektsgrunnlag igjen.

Det virker merkelig at noen i det hele tatt inngår en slik kontrakt. Her håper jeg det er en del elementer vi ikke får opplyst.

 

 

Kan tenke meg at de kanskje var lurt til å tro det var garantert payday.

De hadde sikkert tjent ganske godt hvis de faktisk laget skjermene.

Men ville nok hatt en garanti fra dem at det faktisk skjedde før jeg inngikk en kontrakt som det.

Lenke til kommentar

 

 

 

når de ikke lager glass til iPhone 6 og ikke kan selge til noen andre så har de vel ikke akkurat mye inntektsgrunnlag igjen.

Det virker merkelig at noen i det hele tatt inngår en slik kontrakt. Her håper jeg det er en del elementer vi ikke får opplyst.

Kan tenke meg at de kanskje var lurt til å tro det var garantert payday.

De hadde sikkert tjent ganske godt hvis de faktisk laget skjermene.

Men ville nok hatt en garanti fra dem at det faktisk skjedde før jeg inngikk en kontrakt som det.

kan vel også tenkes at det ikke lar seg gjøre å produsere dem til den prisen de har avtalt med apple.. regner med apple har presset leverandøren til det ytterste

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...