Gå til innhold

Obama vil bevare Internett slik vi kjenner det


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tar absolutt ikke seieren på forskudd. "It ain't over 'till it's over". Det er ekstremt viktig at nettnøytralitets-debatten vinnes i politikk, og ikke bare i retorikk.

 

Jeg er også redd for utbredt sensur dersom det frie nettet tapes. Er det "bare" penger som kan avgjøre hvilken netthastighet innholdsaktørene kan få? Eller andre ting, slik som ytringer, politikk o.l. ? Hvis innholdsaktører kritiserer bredbånstilbyderne, eller har andre meninger enn dem, risikerer de plutselig å bli begrenset til sneglefart? Hvis innholdsaktørene har brukere som er kritiske til bredbåndtilbyderne, vil da innholdsaktøren de benytter seg av bli strupet i hastighet?

Lenke til kommentar

 

 

 

nå ble jeg faktisk sint

Sint for at presidenten sier at han er enig med folk flest?

 

Hva tror du? kanskje det faktum at han later som han er på vårt lag og later som han ikke har overvåket alt vi har gjort på internet de siste årene gjør meg irritert. dumt spørsmål.

 

 

Haha, paranoid much?

 

du tuller nå, sant? har NSA-skandalen gått deg hus forbi?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei jeg er klar over at det har vært overvåkning, og hva har så det med denne saken å gjøre?

 

Og ja, jeg synes fortsatt det er passe paranoid å tro at denne overvåkningen har vært skadelig for noe annet enn ryktet til NSA selv.

 

Poenget er vel at masseovervåkning av uskyldige mennesker representerer noe negativt i seg selv.

 

Og er det ikke helt opplagt at masseovervåkningen har hatt en rekke skadelige konsekvenser? Det har skadet personvernet og privatlivet til svært mange uskyldige mennesker. Det har skadet tilliten mellom staten og befolkningen. Og det har skadet forholdet mellom USA og dets allierte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Patetisk. Denne fyren sier en ting, og gjør det stikk motsatte. Finnes det noen glattere og mer uærlig politiker i den vestlige verden enn Obama? Det kan i så fall ikke være mange...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...