Gå til innhold

Neste uke kan du se parabol-TV via iPaden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blar og jeg blar på min "Canal Digital pakke", flere runder, det må jo være Noe bra her... Til slutt ender jeg på Snooker på Eurosport 2 HD... Ja, dette var jo ikke så verst... Slipper mye av skrikinga, opphoyinga og reklame for produkter jeg ikke ville kjøpt selv under tvang.

For å si det enkelt, hadde jeg hatt en iPade ville jeg ha det samme der og ? Er det ikke bedre å finne noe spennende og lærerikt på YouTube ?

Endret av morten_b
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg blar og jeg blar på min "Canal Digital pakke", flere runder, det må jo være Noe bra her... Til slutt ender jeg på Snooker på Eurosport 2 HD... Ja, dette var jo ikke så verst... Slipper mye av skrikinga, opphoyinga og reklame for produkter jeg ikke ville kjøpt selv under tvang.

 

For å si det enkelt, hadde jeg hatt en iPade ville jeg ha det samme der og ? Er det ikke bedre å finne noe spennende og lærerikt på YouTube ?

 

Vurdert streaming? Eller "strømming" som det så fint heter på norsk.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette nytt? Jeg hadde Canal Digital Parabol i 12 år og jeg har i mange år kunnet se på Canal Digital Go/Play via abbet på iPhone og iPad.

 

Dog glad jeg er kvitt Canal Digital Parabol og fikk meg en skikkelig innholdsleverandør som i tillegg ikke behandler kundene sine som pesten.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvorfor kan de ikke heller la folk nyte innholdet med det beste av teknisk utstyr som finnes på markedet. Hadde det ikke vært for konkurranse fra alternative medier så hadde de ikke kommet trekkende med dette nå heller. Alt dette og så uendelig mye mer kunne vært mulig for lenge siden om ikke det var for disse bakstreverske kontrollfrikene. Sukk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...