Gå til innhold

– Vi har gjort kinoeiere sinte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg foretrekker kino fremfor Netflix for opplevelsens skyld, men er for dyrt å dra der for alle filmene jeg vil se, så ser noe på Netflix også

For min del blir opplevelsen litt ødelagt når folk ikke klarer å holde kjeft. Jeg ber de først høflig om å være stille før jeg sier ifra til vaktene, men det burde ikke være nødvendig å be voksne mennesker være stille under kinofilmen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzWgwc

Jeg vil gjerne se film akkurat når og hvor jeg vil, i den kvaliteten jeg vil, enten jeg har internett eller ikke. så bare la meg betale en tusenlapp i mnd for å laste ned så mye jeg vil av filmer og serier (som blir utgitt i perioden fra betalingsdag til f.eks 30 dager) fra TPB så er det all good.. :)

Lenke til kommentar

Å nei, huff og huff. Folk vil ta et bedre, billigere og raskere valg? Nei huffameg. Seriøst. Slutt med tilbakestående pris for EN kinobillett så drar jeg på kino uten problemer.

 

Kinoopplevelsen er noe som er spesielt enn å sitte forran TV'en eller skjermen når man ser film.

 

Men folk burde få lov til å velge. Dere gir oss valg, vi velger mellom valgene. Er valgene dårlige.... Vel, The Pirate Bay funker fint for meg.

Lenke til kommentar

Kanskje det er dette som skal til for at Netflix endeligen blir en skikkelig slager. Hovedproblemet med netflix er jo at filmene tar for lang tid før de kommer ut til oss forbrukere :)

 

Hvis jeg fikk valget om å gå på kinoen med masse bråkete folk, ikke noe god stol og overpriset kinosnop/kinobillett, kontra å sitte hjemme i godstolen med billig snop og samme eller rimeligere "billettpris" for filmen, så hadde jeg selvsakt valgt sofaen hjemme!

 

Spennende å se hva de greier å bringe frem :) Følger hvertfall spent med!

Lenke til kommentar

Å la folk bestemme selv er helt greit, men stor filmer jeg har virkelig lyst til å se ser jeg på kino. Alt annet kan jeg se hjemme.

 

Film er og blir best på Kino!

 

Det kan nå sikkert diskuteres, det finnes mange heftige hjemmekino-bygg rundt om som overgår kinoen oppi gata. Men for folk flest så er er jo kino best, og for min egen del er det en egen feeling å være på kino, selvom jeg er på kino svært sjelden.

 

Skal dog ikke så altfor store investeringer til før man får noe brukanes hjemme også.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

To endringer jeg vil sette stor pris på.

 

Et dolkestøt på de overprisede kinoene!

 

Et forbud mot diskriminering i nettverk.

 

En grunn til at kinobilletten er så dyr, kan være av filmselskaper som vil ha mer og mer penger. Nå er vel at ~40% går til filmselskaper, ~10% går til lønn ~20% går til leie av kinoen og ~20% går til innkjøp av varer - resten går til overskudd hvis de ikke må ut med uventet betalinger (som de vanligvis må). Ta Norsk Kino, de hadde problemer med at ene filmleieren ville ha enda mer penger fra billetten og krevde at kinoen skulle øke prisen med 20-30kr.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...