Gå til innhold

ANMELDELSE: DriveClub


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til dere som har dette spillet: er det verdt å kjøpe en ps4 nå for å spille driveclub? selv er jeg veldig glad i forza serien og koser meg med horizon 2 om dagen, men jeg synes driveclub ser spennende ut.

 

Personlig ville jeg ikke kjøpt PS4 kun for DriveClub, nei. Samtidig kjøper man vel aldri en konsoll kun for å spille ett enkelt spill? ^^

Lenke til kommentar

Skremmende hvor stor variasjon det er på anmeldelsene på dette spillet. Noen gir det 5/10, andre 9/10.

 

Tror Sony har vært ute med lommeboka til diverse anmeldere for spillet ser langt i fra bra ut, med fysikk på skremmende dårlig nivå. Hadde dette vært et anonymt spill fra ukjente utviklere til alle plattformer hadde det aldri fått topp karakterer noe sted som det gjør nå.

Lenke til kommentar

Overhypet spill ... Får håpe the crew blir Ps4 bils spill redningen.... Uff ja ja flopp...

 

Hvis du syns DriveClub er en flopp, så bør du ha på deg sikkerhetsbeltene tvert, for The Crew er et spill som skuffer 100x mer. Jeg spilte i betaen og ideen var knallbra, men kjørefølelsen er totalt fraværende og fysikken er nesten ikke tilstedet. Bilkjøringen i GTA V føles langt mer reelt enn det i The Crew. Aldri kjedet meg så ufattelig mye som i The Crew, bilkjøringen er totalt uinteressant.

 

Utifra hva folk sier så nailer DriveClub kjørefølelsen og da har man gjort mye syns jeg siden det er et bilspill. Spørs om innholdet er nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

1080p og 30 FPS.

 

i 2014?

1080P er greit nokk syns jeg, men ikke 30 fps. burde helt klart vært 60.

Skulle ikke engang vært diskusjon om det var minst 60 fps. Dette er bare pinlig.

Gjesp. Ta et spill for det det er, og slutt med dette sytet om frames per second. Konsoller har ikke kommet til det punktet hvor alle spill kan kjøre 1080p + 60fps, og det er helt greit.

 

Hold deg eksklusivt til PC hvis bildefrekvens er det eneste du bryr deg om - det er nå min mening da. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

 

 

1080p og 30 FPS.

 

i 2014?

1080P er greit nokk syns jeg, men ikke 30 fps. burde helt klart vært 60.

Skulle ikke engang vært diskusjon om det var minst 60 fps. Dette er bare pinlig.

Gjesp. Ta et spill for det det er, og slutt med dette sytet om frames per second. Konsoller har ikke kommet til det punktet hvor alle spill kan kjøre 1080p + 60fps, og det er helt greit.

 

Hold deg eksklusivt til PC hvis bildefrekvens er det eneste du bryr deg om - det er nå min mening da. :)

 

 

Ingenting er viktigere enn FPS i et bilspill. Å spille et bilspill i 30 fps er jo rett og slett bare forferdelig. At spillutviklerene setter opp grafikken så konsollene ikke klarer kjører 60 fps er jo bare idioti. De kunne lett ha minsket grafikken litt for å få spillet til å kjøre i 1080p/60 fps. At konsollene i utgangspunktet er for svake til å kjøre grafikken er en annen diskusjon.

Lenke til kommentar

Hadde lyst på DriveClub, men kan ikke fordra lavere enn 60 fps når ting skjer raskt. Venter heller på Gran Turismo. GT5 på PS3 hadde opptil 60 fps ved 1080p med litt dårligere grafikk, og selv om det dyppet litt ned var hele opplevelsen relativ god. Kan ta feil, men tar det som en selvfølge at GT på PS4 vil få både 1080p, 60 fps og fortsatt se bra ut. :D

 

Med dét sagt, har jeg lyst på Forza Horizon 2, men ikke Xbox One.

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...