Gå til innhold

– Noen har ikke forklart ham hvordan Google behandler data


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at jeg er noe spesielt fan av verken Google eller Apple, men likevel: hvor vanskelig kan det være for Apple, for EN GANGS SKYLD, å innrømme at de ikke er feilfrie?

Er det noe galt med produktene eller tjeneste deres så avfeies det på akrobatiske metoder hver eneste gang, det, eller så hører man ikke noen uttalelse om det.

For hva i huleste skal man egentlig med klipp & lim på en telefon, Apple? (Gode gamle tider da jeg selv brukte iPhone).

Endret av TheMoonMan
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ikke at jeg er noe spesielt fan av verken Google eller Apple, men likevel: hvor vanskelig kan det være for Apple, for EN GANGS SKYLD, å innrømme at de ikke er feilfrie?

 

Er det noe galt med produktene eller tjeneste deres så avfeies det på akrobatiske metoder hver eneste gang, det, eller så hører man ikke noen uttalelse om det.

 

For hva i huleste skal man egentlig med klipp & lim på en telefon, Apple? (Gode gamle tider da jeg selv brukte iPhone).

 

Det sitter nok allerede langt inne at de måtte trekke tilbake iOS 8.0.1-oppdateringen, så de orker sikkert ikke flere innrømmelser... Neida, er enig, men så lenge de er raske nok på å fikse nyoppdagede feil, så er det forsåvidt greit for meg :p

Lenke til kommentar

Ikke at jeg er noe spesielt fan av verken Google eller Apple, men likevel: hvor vanskelig kan det være for Apple, for EN GANGS SKYLD, å innrømme at de ikke er feilfrie?

 

Er det noe galt med produktene eller tjeneste deres så avfeies det på akrobatiske metoder hver eneste gang, det, eller så hører man ikke noen uttalelse om det.

 

For hva i huleste skal man egentlig med klipp & lim på en telefon, Apple? (Gode gamle tider da jeg selv brukte iPhone).

 

Ingen grunn til å utheve "for en gangs skyld". Apple har gjort feil før, som de har innrømmet, og kommer helt sikkert til å gjøre nye feil i fremtiden som de kommer til å innrømme. Akkurat som de aller fleste andre bedrifter. Men også Apple kunne gjerne være litt mer frempå og innrømmet problemer som markedet helt klart opplever innimellom.

 

At ikke du trenger klipp&lim er helt greit, men jeg bruker det det mye. Det betyr ikke at mitt bruksmønster passer for andre, men det betyr bare at den funksjonen er fin å ha for meg.

Lenke til kommentar

Morsomt at smith påstår at de ikke bruker data fra e-mail etc. Dette er jo helt på bærtur, får du en e-mail med spesifikk informasjon om f.eks et par sko, så hvis du kikker litt etter de nærmeste dagene vil reklamene du ser være av sko. Samme hvis du søker på google etter et produkt så vil merkelig nok annonsene skifte fra uspesifisert til meget spesifisert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...