Gå til innhold

Fotograf fikk 20 000 kroner i bot for å krasje en kameradrone her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja droner i det offentlige rom kan skape trøbbel:

 

-

 

Legg merke til den smoothe overgangen fra reporteren!

 

Haha!

Ser ikke noe som tyder på at det var en narkis, mer en som ikke likte det som foregikk, og fant ut at han ville på TV.

 

Ikke mitt utsagn, men den som har lagt ut videoen. Uansett noe spesielt å renne en drone i senk på kamera.

Lenke til kommentar

 

 

 

Haha!

Ser ikke noe som tyder på at det var en narkis, mer en som ikke likte det som foregikk, og fant ut at han ville på TV.

 

 

Shabby klær, shabby sykkel, masse roser han sikkert selger, 0 oversikt over hva han driver med - logisk konklusjon nariks tatt.

 

 

Ser den, men er ikke enig i at han ikke har oversikt over hva han gjør. Det ser helt bevisst ut, og han ser ut som han er veldig fornøyd med seg selv.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Haha!

Ser ikke noe som tyder på at det var en narkis, mer en som ikke likte det som foregikk, og fant ut at han ville på TV.

 

 

Shabby klær, shabby sykkel, masse roser han sikkert selger, 0 oversikt over hva han driver med - logisk konklusjon nariks tatt.

 

 

Ser den, men er ikke enig i at han ikke har oversikt over hva han gjør. Det ser helt bevisst ut, og han ser ut som han er veldig fornøyd med seg selv.

 

 

Such is life while high.

Lenke til kommentar

 

 

 

Haha!

Ser ikke noe som tyder på at det var en narkis, mer en som ikke likte det som foregikk, og fant ut at han ville på TV.

 

 

Shabby klær, shabby sykkel, masse roser han sikkert selger, 0 oversikt over hva han driver med - logisk konklusjon nariks tatt.

 

Det gjelder å lage et folke syn slik at man kan holde de som ser annerledes ut nede i samfunnet stigmatisering på grunn av klær og utse ende :dribble:

Lenke til kommentar

Har man bodd i Oslo noen år, så kjenner man igjen en narkis på lang avstand. Tro meg. De har veldig klare kjennetegn :)

Du kjenner igjen en liten gruppe av de som misbruker narkotika, mener du vel? Du kjenner ikke igjen samfunntoppene som misbruker f.eks. kokain og tar viktige avgjørelser i rus. Avgjørelser som påvirker mange menneskers liv.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Det gjelder å lage et folke syn slik at man kan holde de som ser annerledes ut nede i samfunnet stigmatisering på grunn av klær og utse ende :dribble:

Har man bodd i Oslo noen år, så kjenner man igjen en narkis på lang avstand. Tro meg. De har veldig klare kjennetegn :)

 

Har bodd og jobbet i Oslo gryta i over 10 År hovedsakelig som vakt på Oslo S.

har også bakgrunn fra arbeid med vanskelig stilte ungdom og rusmisbrukere

Min primær arbeids oppgave nå er og holde orden på rusa folk nesten alle helger med mer

Endret av skrim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kjenner igjen en liten gruppe av de som misbruker narkotika, mener du vel? Du kjenner ikke igjen samfunntoppene som misbruker f.eks. kokain og tar viktige avgjørelser i rus. Avgjørelser som påvirker mange menneskers liv.

I mine øyne er det forskjell på narkiser og narkomane :)

 

Sånn sett er nok "narkomane" verre enn narkisene, men det er fortsatt disse man lettest ser det på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...