Gå til innhold

BlackBerry planlegger flere snodige telefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for artikkelen. :) Jeg har ved flere anledninger etterlyst dekning av de nye BlackBerry OS 10 telefonene.

 

Jeg ser personlig frem til å oppgradere min BB Q10 til BB Classic. Selv om fysiske knapper 'bare er så 2007 altså', er det mange av oss som ønsker at slike alternativ fortsetter å eksistere. Har selv hatt stor nytte av fysisk tastatur siden tiden med Communicator-serien til Nokia; videre til E61 osv., til noen qwerty-slidere med Android, og nå til slutt til BlackBerry som den eneste produsenten av slike telefoner per i dag. Har selvfølgelig også hatt mange fullskjerm smarttelefoner med diverse OS, men jeg ender alltid opp med å savne et fysisk tastatur, da jeg skriver mye på mobilen.

 

Til slutt vil jeg bare nevne at BlackBerry Classic slett ikke har 2007-spesifikasjoner, hehe, i tilfelle noen skulle finne på å tro det. NFC, USB OTG, HDMI ut, 4G, BT v.4.0, accelerometer, kompass osv., Wi-Fi direct og hotspot, støtte for de fleste multimedia formater, relativt godt kamera, rask prosessor, plenty med minne, et relativt stort batteri, og etter min mening; det beste mobile OS-et på markedet i dag (med full støtte for Android apps i tillegg til BBs egne) er bare noen av spesifikasjonene jeg kommer på i farta. Hardware kvaliteten på BB produkter er som regel også i toppklasse - derfor den høye prisen. Her på det amerikanske kontinentet er BlackBerry ofte å sammenligne med iPhone når det gjelder tullete ting som status. Der hvor jeg bor har vi egne forretninger som kun selger iPhone og BlackBerry produkter.

Endret av sinnabrus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...