Gå til innhold

Dette er det du bør vite om Windows 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, vet ikke jeg. Jeg har aldri opplevd W8, og spesielt 8.1, som problematiske. Startsiden fungerer for meg veldig bra, spesielt på mine touch devicer som Surface Pro, Dell Venue 11 og ThinkPad yoga.

 

Det er såklart flere ting jeg kan sette fingeren på, som med alle OS, men mangelen på startmeny er ikke en av dem. At dette har fått så mye fokus er for meg helt uforståelig. Jeg ser på ingen måte på startmenyen som en genial funksjon i W7. Og bruker forsvinnende lite tid på å trykke meg inn i menyene der, foruten Win -> Word -> Enter, etc, som også fungerer utmerket i W8.

 

Altså, MS har mye finjustering av det som er gjort i W8. Men jeg kommer nok ikke til å ta i bruk startmenyen igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sluttet å bruke startmenyen for 7 år siden etter at jeg oppdaget fences fra Stardock.

Startskjermen i Win 8.x er en slags videreutvikling av dette.

 

Hvorfor noen fremdeles foretrekker klikke for å få opp en liten meny, for så å navigere seg til en sub-meny, deretter lete etter enda en submeny og muligens et par submenyer til før man kommer til programmet man skal ha, er uforståelig for meg....

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...