Gå til innhold

ANMELDELSE: FIFA 15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er PC-versjonen like god som PS4/Xbone i år?

 

EA har sagt at den skal være 100% lik. Har kun spillt demoen selv, og synes kanskje den var litt lite responsiv, men var på en 3 år gammel laptop til 4k så kan være grunnen. (koblet til 50" tv med en 360 kontroller). Anbefaler deg å laste ned demoen selv fra Orgin for å prøve om du liker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterende at taktikken ikke kan lagres fra kamp til kamp i Ultimate Team. For hver kamp når motstanderen din har akseptert, må du legge inn kommandoene på nytt. Du har 30 sekunder. Det betyr enten, at du ikke rekker det, eller at du ikke gidder evt at motstanderen din sier "nei takk, jeg tar neste kamp" Skulle gått enn å lagre dette i UT, fordi det fungerer veldig godt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934

Når dere sier 360-kontroller, er det faktisk en 360-kontroller eller en egen kontroller laget for PC? Er tvetydige svar på nett og Microsoft selger en egen Xbox 360 controller for Windows.

Lenke til kommentar

Når dere sier 360-kontroller, er det faktisk en 360-kontroller eller en egen kontroller laget for PC? Er tvetydige svar på nett og Microsoft selger en egen Xbox 360 controller for Windows.

 

Går fint ann å bruke PS3-kontroller også. Kommer vel egentlig ann på hvilken kontroller du foretrekker.

Lenke til kommentar

Bare lest raskt igjennom, men kunne ikke se noe om pro clubs, som etter ultimate team er den mest interessante game mode'en. Kunne vært greit å nevne svakhetene i pro clubs, som at man ikke kan invitere spillere fra drop-ins lenger, next game eller quit game etter en klubbkamp, ny formasjon i drop-ins, match-statistikk blir fortsatt ikke registrert riktig osv.

 

Kunne også stått noe om avslutninger, som er helt katastrofe sammenlignet med tidligere versjoner. Kanskje mer realistisk nå, men fantastisk frustrerende å bomme på sjanser som man enkelt ville scoret på tidligere.

 

Keeperspillet har vært en skuffelse, selv om det er noe de skal ha fokusert mer på nå.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Kunne også stått noe om avslutninger, som er helt katastrofe sammenlignet med tidligere versjoner. Kanskje mer realistisk nå, men fantastisk frustrerende å bomme på sjanser som man enkelt ville scoret på tidligere.

 

Keeperspillet har vært en skuffelse, selv om det er noe de skal ha fokusert mer på nå.

 

Er enig i at avslutninger er vanskelige nå. I starten bommet jeg på alt som var av sjansen, men etter hvert vil du få mer presisjon inn i det du gjør. Synes det er bra at de har nerfet avslutninger i år, siden det tidligere har vært alt for lett å prikke de inn.

 

Keepere har fått en overhaling og redder en del flere skudd nå. Problemet er at alt som kommer av skudd blir reddet ut i farlige områder igjen (i stedet for ut til ufarlige områder). Det er ikke en kamp uten at et lag scorer på denne måten.

Lenke til kommentar

Når dere sier 360-kontroller, er det faktisk en 360-kontroller eller en egen kontroller laget for PC? Er tvetydige svar på nett og Microsoft selger en egen Xbox 360 controller for Windows.

Uoriginal xbox-360 kontroller med USB kabel kjøpt fra amazon.co.uk for rett over 100lappen for en stund siden. (2-3år) Gjennomsiktig med blinkende lys og greier :p Er den jeg mener på, er plug and play i de fleste spill som også finnes på konsoll, uten behov for å sette opp knapper eller noe virker det som. I allefall på de 2 jeg har prøvd på som er Fallout new vegas ultimade edition og fifa 15 demo.

 

 

Endret av Bentein
Lenke til kommentar

Er det mulig å endre oppsett for hvordan det automatisk byttes kontroll av spiller?

Eksempel: jeg kommer løpende fra venstre mot motspiller som har ballen, helt plutselig byttes kontroll til en annen spiller på høyre side, som brått snur og løper til høyre han også... Og vips har jeg mistet all mulighet til å hindre et angrep.

 

Storkoste meg med noen kamper i går, men akkurat dette var veldig frustrerende iblant.

Lenke til kommentar

De mener vanlig xbox360 kontroller, bruker det selv med en trådløs mottaker jeg kjøpte på dx til små penger.

 

Har du link til en som virker? Jeg kjøpte en original kontroller, hvor mottaker ikke fulgte med. Kjøpte så en uoriginal mottaker, men den fikk jeg aldri til å virke. Bruker kablet kontroller nå, men trådløst hadde vært digg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

 

De mener vanlig xbox360 kontroller, bruker det selv med en trådløs mottaker jeg kjøpte på dx til små penger.

Har du link til en som virker? Jeg kjøpte en original kontroller, hvor mottaker ikke fulgte med. Kjøpte så en uoriginal mottaker, men den fikk jeg aldri til å virke. Bruker kablet kontroller nå, men trådløst hadde vært digg.

Microsoft har en original en som fungerer kjempe bra. Kjøpte en på komplett (med kontroll) for ett halvt år siden, og mer plug'n play tror jeg ikke man får det.

Lenke til kommentar

 

 

De mener vanlig xbox360 kontroller, bruker det selv med en trådløs mottaker jeg kjøpte på dx til små penger.

Har du link til en som virker? Jeg kjøpte en original kontroller, hvor mottaker ikke fulgte med. Kjøpte så en uoriginal mottaker, men den fikk jeg aldri til å virke. Bruker kablet kontroller nå, men trådløst hadde vært digg.

Microsoft har en original en som fungerer kjempe bra. Kjøpte en på komplett (med kontroll) for ett halvt år siden, og mer plug'n play tror jeg ikke man får det.

 

 

Ja, jeg er klar over at original virker. Men jeg var egentlig mest spent på link til en mottaker som virket fra dx.com. Det kan se ut som om det er litt hassle å kjøpe de løst?

Lenke til kommentar

 

 

 

De mener vanlig xbox360 kontroller, bruker det selv med en trådløs mottaker jeg kjøpte på dx til små penger.

Har du link til en som virker? Jeg kjøpte en original kontroller, hvor mottaker ikke fulgte med. Kjøpte så en uoriginal mottaker, men den fikk jeg aldri til å virke. Bruker kablet kontroller nå, men trådløst hadde vært digg.

Microsoft har en original en som fungerer kjempe bra. Kjøpte en på komplett (med kontroll) for ett halvt år siden, og mer plug'n play tror jeg ikke man får det.

 

 

Ja, jeg er klar over at original virker. Men jeg var egentlig mest spent på link til en mottaker som virket fra dx.com. Det kan se ut som om det er litt hassle å kjøpe de løst?

 

Hehe, så ikke at han nevnte dx.

 

Ja, fant også ut at det var litt hassle å få kjøpt den løst, derfor jeg kapitulerte og kjøpte settet. Hadde jo bare 4 xbox kontrollere fra før....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...