Gå til innhold

Nå skal varmepumpa kommunisere med resten av huset ditt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønsker meg vel litt tilbake til "gamle" dager da de som laget varmepumper var mest opptatt av ytelse og holdbarhet....
Alle som har brukt varmepumpe en stund vet at den faktisk bruker svært lang tid å øke temperaturen etter en natt-senking. Og spesielt om vinteren når det er kaldt ute. Dette har også med infrarød varmestråling å gjøre, prøvde natt-senking på min varmepumpe, og selv når jeg fikk den stilt inn til å varme stuen opp til 22 grader til planlagt tidspunkt, var tingene i stuen fortsatt kaldere enn 22 grader, noe som overraskende virkelig føltes på kroppen !
Kan hende kan dette funker bedre når det ikke er så kaldt uten (høst og vår), men da er uansett varmepumpen svært effektiv og bruker lite strøm for å holde varmen.
Nei, Panasonic bør glemme dette etter min mening, Kan det være de ikke bruker sine egne produkter ?

Endret av morten_b
Lenke til kommentar

Har hatt varnepumpe fra Panasonic i 9 år nå, og er enig med morten b om at nattsenking bare er tøv. Den store fordelen med varmepumpe er jo at den passer seg selv og kan da ikke skjønne vitsen med å styre den fra f.eks. smarttelefon. Det blir bare enda en unødig "må ha" dings :)

Endret av Tømmerås
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...