Gå til innhold

Kloakkfosser og veibygging i Cities: Skylines

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Ser veldig bra ut, men det ser veldig likt ut som Sim City.

Det er jeg ikke helt enig i. Ja så klart, alle byspill ligner jo på hverandre, men det er forskjeller :) Mine personlig viktigste punkter:

- Ingen forced online, kun offline play. (sånn jeg liker det)

- Betydelig større maps. Sim City 5 hadde bare lekemaps. Nå kan du faktisk bygge en BY.

- Districts and policies, du kan sette masse forskjellige regler i forskjellige bydeler. Bla. høyde restrictions (slik at du bare får et "downtown" område), lavere skatter for industri i et annet område slik at de skal ville komme dit etc etc.

- Overpasses, altså bruer over andre veier, er med i spillet fra starten av. Ingen venting i X antall år får moddere gjør det.

Det er mange flere ting og, du får lese litt :)

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Har forresten lansert en liten portal for spillet, på http://www.citiesskylines-nation.com/. Her er announcementen på engelsk:

Hello fellow city-builder fans!
logo.png
I've launched a nice little community website called City Skylines Nation. The community sites for the game are few in number at the moment, so hopefully this will help. I hope you find it to be a nice place to hang out!

- Create, share, and read other City Journals. It is in an easy to use system with lots of features, and other users can review, comment and share your journal.
- Mod portal. Create and share mods. You can link to the mod from another website or host it here. Other users can download, review, comment and ask for help. You have your own resource discussion thread where you can provide support.
- You can also create tutorials and lots of other things, can be expanded upon requests smile.gif
- Dedicated forum where you can debate the game, city journals, mods, mod requests and all sorts of things. Easy to use categories, in stead of just one "be all" forum category such as here tongue.gif
- Share and view others images and videos from the game in our Media section. You can comment, rate and share the media easily on our site or other sites.
- Of course get the latest news via our website news list, or with our Facebook or Twitter.
- Contests are regularly held, first one will be closer to launch smile.gif

Of course the mod and CJ stuff wont be populated much as the game isn't launched yet, but I thought it would be nice to show it so you know what to expect.

Visit at http://www.citiesskylines-nation.com/

PS: If you want to help out (articles, moderator etc), drop me a PM.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...