Gå til innhold

Ny 4K-TV-en blir skikkelig billig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykt kjiipt at jeg ikke klarer å få tak i denne pr dags dato i Norge, de stedene jeg har undersøkt.

 

Det virker som en helt fantastisk tv. Dem driter i 3D og satser på bildet kvalitet. 15MB bitrate. Og designet er veldig pent, etter mine øyne. Prisen er også veldig fin.

 

Noen som vet om den kan bli kjøpt i Norge?

Lenke til kommentar

Sykt kjiipt at jeg ikke klarer å få tak i denne pr dags dato i Norge, de stedene jeg har undersøkt.

 

Det virker som en helt fantastisk tv. Dem driter i 3D og satser på bildet kvalitet. 15MB bitrate. Og designet er veldig pent, etter mine øyne. Prisen er også veldig fin.

 

Noen som vet om den kan bli kjøpt i Norge?

 

Hvis du finner en nettbutikk i USA/selger på ebay som sender til PO BOX, så skal det ikke være så vanskelig. Båtfrakt med http://jetcarrier.com/ er kjapt, og enkelt. Har selv frakta bilanlegg, og sofa med de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det virker som en helt fantastisk tv. Dem driter i 3D og satser på bildet kvalitet.

Bildekvalitet? Disse har ikke OLED og LCD-panelet er trolig en relativt kjip variant (derav prisen), men de er i hvert fall stappet full av Netflix, Amazon, Vudu, Hulu, iHart og allskens programvaredilldall. Og kun 1 av 5 HDMI-innganger takler 4K på noe høyere enn 30 fps.

 

En annen ting er at 3D på ingen måte utelukker bildekvalitet. Ja takk begge deler sier nå jeg. De som ikke vil bruke 3D kan enkelt og greit la være å bruke det uten at det går ut over opplevelsen ellers.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Sykt kjiipt at jeg ikke klarer å få tak i denne pr dags dato i Norge, de stedene jeg har undersøkt.

 

Det virker som en helt fantastisk tv. Dem driter i 3D og satser på bildet kvalitet. 15MB bitrate. Og designet er veldig pent, etter mine øyne. Prisen er også veldig fin.

 

Noen som vet om den kan bli kjøpt i Norge?

 

Hva mener du med 15MB bitrate?

 

Men jeg er enig, en rein TV helt uten smartfunksjoner, 3D, høyttalere, og alt annet enn bra bilde og instillingsmuligheter takk :) (selv om jeg sterkt tviler på at denne inneholder noen form for i nærheten av bra bildekvalitet)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

 

 

Det virker som en helt fantastisk tv. Dem driter i 3D og satser på bildet kvalitet.

Bildekvalitet? Disse har ikke OLED og LCD-panelet er trolig en relativt kjip variant (derav prisen), men de er i hvert fall stappet full av Netflix, Amazon, Vudu, Hulu, iHart og allskens programvaredilldall. Og kun 1 av 5 HDMI-innganger takler 4K på noe høyere enn 30 fps.

 

En annen ting er at 3D på ingen måte utelukker bildekvalitet. Ja takk begge deler sier nå jeg. De som ikke vil bruke 3D kan enkelt og greit la være å bruke det uten at det går ut over opplevelsen ellers.

Enig.

 

3D er vel mer softwarebasert enn hardware nå til dags, hva ytelse angår.

TV-er har som regel så kraftig maskinvare uten 3D at 3D ikke vil bli noe problem uansett om jeg har forstått det riktig?

Lenke til kommentar

Sykt kjiipt at jeg ikke klarer å få tak i denne pr dags dato i Norge, de stedene jeg har undersøkt.

 

Det virker som en helt fantastisk tv. Dem driter i 3D og satser på bildet kvalitet. 15MB bitrate. Og designet er veldig pent, etter mine øyne. Prisen er også veldig fin.

 

Noen som vet om den kan bli kjøpt i Norge?

 

Det finnes tjenester som MyUS, som gir deg en adresse og evt. kredittkort i USA. Du oppretter en adresse hos de (koster bittelitt), så forteller du de akkurat hva du skal ha og URL det skal kjøpes fra, så kan de gjøre hele handelen for deg med amerikansk kredittkort. Regningen videresendes til deg og varen sendes med en eller annen budtjeneste. NB! Husk at norsk toll/moms kommer i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...