Gå til innhold

ANMELDELSE: Minecraft: Xbox One Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minecraft er et av de aller beste spillene som noensinne er laget. Selv fem år etter at den første alphaversjonen ble sluppet er det en unik spillperle jeg unner alle å prøve. Det er et spill som overgår alder, interesser og landegrenser.
----------------------------------------------------------------------------------
Jeg vedder 100 spenn på at du aldri ville sagt dette visst spillet ikke hadde vert populært,

 

Typisk anmeldere.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Har aldri forstått hva som gjør dette spillet underholdende. Er vel hovedsaklig kidsa som spiller dette etter mine observasjoner.

 

Ingen som leier deg i hånda. 100% fri til å gjøre hva man vil. Uendelig stort med uendelige muligheter. Ser ikke helt hvorfor det ikke skulle være underholdende. Gå sammen 4-5 venner og lag deres egen server, du vil ikke bli skuffet:)
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Minecraft er et av de aller beste spillene som noensinne er laget. Selv fem år etter at den første alphaversjonen ble sluppet er det en unik spillperle jeg unner alle å prøve. Det er et spill som overgår alder, interesser og landegrenser.

----------------------------------------------------------------------------------

Jeg vedder 100 spenn på at du aldri ville sagt dette visst spillet ikke hadde vert populært,

 

Typisk anmeldere.

 

Hvorfor er det så typisk at jeg, som en anmelder, skal like et av de mest originale og mest populære spillene som finnes på markedet idag?

[ ] Not rekt

[ x ] Rekt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minecraft er et av de aller beste spillene som noensinne er laget. Selv fem år etter at den første alphaversjonen ble sluppet er det en unik spillperle jeg unner alle å prøve. Det er et spill som overgår alder, interesser og landegrenser.

----------------------------------------------------------------------------------

Jeg vedder 100 spenn på at du aldri ville sagt dette visst spillet ikke hadde vert populært,

 

Typisk anmeldere.

 

Det er en grunn til at populære spiller populære.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Minecraft er et av de aller beste spillene som noensinne er laget. Selv fem år etter at den første alphaversjonen ble sluppet er det en unik spillperle jeg unner alle å prøve. Det er et spill som overgår alder, interesser og landegrenser.

----------------------------------------------------------------------------------

Jeg vedder 100 spenn på at du aldri ville sagt dette visst spillet ikke hadde vert populært,

 

Typisk anmeldere.

Det er en grunn til at populære spiller populære.

 

Nei, det finnes mange bra spill som ikke er populær lol.

Lenke til kommentar

Det er ikke mange andre spill som er SÅ casual som Minecraft, kanskje derfor det er så mange som spiller?

 

Kaster heller bort tiden min på å spille MOT folk, ikke sitte og leke med lego :D

 

PS: Jeg viste ikke at Minecrap hadde story, trodde det bare var "bygg på dagen, overlev på natten"..

Lenke til kommentar

 

 

Minecraft er et av de aller beste spillene som noensinne er laget. Selv fem år etter at den første alphaversjonen ble sluppet er det en unik spillperle jeg unner alle å prøve. Det er et spill som overgår alder, interesser og landegrenser.

----------------------------------------------------------------------------------

Jeg vedder 100 spenn på at du aldri ville sagt dette visst spillet ikke hadde vert populært,

 

Typisk anmeldere.

Det er en grunn til at populære spiller populære.

 

Nei, det finnes mange bra spill som ikke er populær lol.

 

 

Det finnes bra spill som har et veldig smalt publikum. Minecraft har klart det tilnærmet umulige, å treffe vannvittig bredt med et kvalitetsspill som holder lengre på folks oppmerksomhet enn de sedvanlige døgnfluene. Et spill hvor din egen fantasi og innlevelse er den viktigste komponenten og hvor man ikke bare blir redusert til en tanketom konsument.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vedder 100 spenn på at du aldri ville sagt dette visst spillet ikke hadde vert populært,

 

Typisk anmeldere.

 

Da vi først skrev om Minecraft hadde det solgt cirka 50 000 kopier, og nesten ingen nettsteder hadde oppdaget at det eksisterte. Allerede da skjønte vi at dette spillet var helt unikt, og et av tidenes viktigste spill.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Jeg vedder 100 spenn på at du aldri ville sagt dette visst spillet ikke hadde vert populært,

 

Typisk anmeldere.

Da vi først skrev om Minecraft hadde det solgt cirka 50 000 kopier, og nesten ingen nettsteder hadde oppdaget at det eksisterte. Allerede da skjønte vi at dette spillet var helt unikt, og et av tidenes viktigste spill.

 

Dere har jo ikke anmeldt spillet engang.

Eneste jeg fant var Xbox kopier og 30 artikler om pittesmå oppdateringer til spillet.

Og det stod ingenting noen plasser at Minecraft er et av de aller beste spillene som noensinne er laget.

Ivertfall ikke i den posten du nevnte.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg vedder 100 spenn på at du aldri ville sagt dette visst spillet ikke hadde vert populært,

 

Typisk anmeldere.

Da vi først skrev om Minecraft hadde det solgt cirka 50 000 kopier, og nesten ingen nettsteder hadde oppdaget at det eksisterte. Allerede da skjønte vi at dette spillet var helt unikt, og et av tidenes viktigste spill.

Dere har jo ikke anmeldt spillet engang.

Eneste jeg fant var Xbox kopier og 30 artikler om pittesmå oppdateringer til spillet.

Og det stod ingenting noen plasser at Minecraft er et av de aller beste spillene som noensinne er laget.

Ivertfall ikke i den posten du nevnte.

Tror aldri Joachim sa at vi sa det var "et av de aller beste spillene som noensinne er laget", men vi har skrevet mye om Minecraft. Vi kåret det også til et av de viktigste spillene fra forrige spillgenerasjon, samt en trendsetter innenfor dataspill:

 

http://www.gamer.no/artikler/feature-spillene-fra-2005-til-2013/154090

 

http://www.gamer.no/artikler/feature-spillbransjen-fra-2005-til-2013/154132

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Det er jo helt umulig å ikke like Minecraft. Det mest kreative spillet du noen gang kan komme over. Jeg kan lett storkose meg med en egen server sammen med venner og bare gå rundt å bygge ting :)

 

helt riktig, det er umulig å ikke like minecraft, men det er mulig og like andre spill bedre, eller bli lei av minecraft for en stund.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...