Gå til innhold

Farming Simulator 15 kommer snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt mange timer på Farming Simulator 2013, faktisk 243 timer i følge steam (mye dødtid selvsagt hvor "AI" tar seg av såing osv.).

 

Mange av de tingene som er nye i 15 versjonen, er ting som mod-entusiaster har stått bak i 2013 versjonen. Det er moro når utviklerne virkelig følger med på hva folk gjør i spillet og hvilke mods som er populære, for så å lage neste versjon av spillet basert i stor grad på dette. Spillet er forhåndsbestilt, og gleder meg til å sette fingrene i det i slutten av oktober.

Lenke til kommentar

hvem i all verden gidder sånt ?

Jeg gidder sånt, spesielt etter å ha hatt noen ergelige runder i WoT :eek: herlig måte om du skal koble av og gjøre noe helt annet på pc'n... gjerne med litt god musikk i bakgrunnen også....

Sitter litt på gjerde og avventer til FS15 er lansert mtp kjøp.. Er spent på å se noe mer ingame video...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei! Jeg har nå invistert i Farming Simulator 2015 på pc.

Må si at dette spillet imponerer kraftig i forhold til hvor detaljert osv det er :)

 

MEN jeg har lyst til å bruke 3d musen min (3d connexion space mouse) til å styre tømmerbiler, frontlesser på traktor osv.

Er det noen guruer der ute som kan hjelpe meg med det?

 

Mvh Robert

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...