Gå til innhold

Slik ser varslingssenteret ut i Windows 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja de må jo ta etter Apple såklart.... ;)

 

Unnskyld meg, men er vi på ITavisen? Stakk derfra grunnet at hver artikkel var rettet apple mot microsoft...

 

For meg ser dette ut som en firkantet boks, noe apple ikke har noen spesiell enerett til. Fint at du liker apple, har selv brukt det i tre uker, var ikke noe for meg, men jeg synes fortsatt det er fint når apple kommer med noe ting. Jeg trykker meg ikke inn der for å henge ut apple, men heller for å få med meg det nyeste.

De skal ha creds for at de prøvde dog...

 

Å ta patent på en firkantet boks, mener jeg... (Mer spesifikt en firkantet elektronisk enhet med avrundede hjørner)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja de må jo ta etter Apple såklart.... ;)

 

Tja.. Notification center kom vel med Mountain Lion i 2012.

Windows sitt er en videreføring av action center som har blitt forbedret og oppgradert gjennom Service Packs og releases siden Vista i 2007.. Så for å snu argumentet ditt: Som vanlig tar Apple etter andre, akkurat som de gjorde med notification center i iOS.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ja de må jo ta etter Apple såklart.... ;)

 

Unnskyld meg, men er vi på ITavisen? Stakk derfra grunnet at hver artikkel var rettet apple mot microsoft...

 

For meg ser dette ut som en firkantet boks, noe apple ikke har noen spesiell enerett til. Fint at du liker apple, har selv brukt det i tre uker, var ikke noe for meg, men jeg synes fortsatt det er fint når apple kommer med noe ting. Jeg trykker meg ikke inn der for å henge ut apple, men heller for å få med meg det nyeste.

retter en reply denne veien, siden dere er inne på et topic jeg ikke begriper meg på. og det er hele denne apple vs android vs microsoft greia. jeg mener, hvem bryr seg? du bruker apple og det fungerer. flott! du bruker android, og det funker for deg. flott!

 

er så møkk lei at folk gidder bruke så mye energi på denne diskusjonen rundt hvilke produsenter de selv bruker og hvorfor folk er "sauer" fordi de ikke bruker samme produsent som dem selv? begge sider motsier seg selv gang på gang uansett.

 

forhåpentligvis kan denne runddansen ta slutt en vakker dag...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...