Gå til innhold

SNIKTITT: Mobilspillet Dustcloud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig!

 

Kanskje en fordel at ....bestøverene? ikke ser alt for mye ut som ekte våpen. Selv om det hadde vært gøy å modifisere lisensproduserte gass-utgaver av kjente håndvåpen, hadde det nok fort blitt litt kaos på sentralbanestasjonen eller kjøpesenteret...

 

Det eneste jeg er litt skeptisk til er respawn-funksjonen, på videoen så den ikke veldig balansert ut. Her kunne man for eksempel brukt akselerometeret i telefonen til å påtvinge "døde" spillere å stå i ro en liten stund.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sikkert gøy helt til folk begynner å rope «cheater» og værre over alt, og folk lurer på hvilket svin du er.

Ellers kan jeg se for meg kaos etter hvert hvis arenaen er helt åpen. Spesielt på en togstasjon som i videoen bør man ikke løpe rundt og leke. Vet ikke helt om jeg ville spilt med fremmede mtp. at man ikke vet om de har en skrue løs eller to.

Det eneste jeg er litt skeptisk til er respawn-funksjonen, på videoen så den ikke veldig balansert ut. Her kunne man for eksempel brukt akselerometeret i telefonen til å påtvinge "døde" spillere å stå i ro en liten stund.


Absolutt, i videoen så det ut som god, gammeldags spawn-killing uten noe særlig beskyttelse. Hvis man må stå i ro, lurer jeg litt på reglene dersom man i så fall må krysse veien og blir «dustet» på halvveien. Da bør man kanskje ha muligheten til å krysse veien uten å bli for hardt straffet.. Eller at man i det minste har muligheten til å selv bestemme området til arenaen (de som går utenfor taper automatisk)?

Kan bli spennende når dette utvikles enda mer. :)

 

PS: Kanskje jeg bør sjekke videoen som forklarer hvordan dette fungerer før jeg kommenterer. :hmm:

Så forresten ut som at jenta slet litt med å løpe ordentlig i de støvlettene, men pluss for håret. :)

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

Stiller med magnum 44, I win!!!

 

Ellers ser dette morro ut, men vi får se...

Interessant å se hvordan det blir med globale lag, og hvordan dette er ment å fungere i stor skala. Om det da er tenkt slik. Altså at man ser folk kjempe for å domminere områder etc.

 

For eksempel kan man ha locatins, eks byet og tettsteder, som man kjemper om. Blir man bestøvet er man ute av den aktuelle kampen i den sonen en dag. Man må være minimum ti for å vinne en sone om den er ubeskyttet, en om den er tom. Osv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...