Gå til innhold

– Dette er verdens mest avanserte spilltastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hjelper ikke hvor fancy Logitechs tastaturer er så lenge de har bokstavene pålimt med tekst på oversiden. Tegnene blir slitt vekk alt for fort. Et skikkelig tastatur har bokstavene/tegnene etset ned i tastene.

 

har brukt samme logitech tastaturet i fem år, for å si det slikt så er W-tasten i like god stand som alle de andre knappene. så klarer ikke å se problemet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det hjelper ikke hvor fancy Logitechs tastaturer er så lenge de har bokstavene pålimt med tekst på oversiden. Tegnene blir slitt vekk alt for fort. Et skikkelig tastatur har bokstavene/tegnene etset ned i tastene.

 

Lurer virkelig på åssen du kan si at tegnene er trykt på på oversiden, når man tydelig ser lyset skinne igjennom tasten? Såvidt jeg vet, skjer ikke det ved hjelp av ett klistremerke :)

 

Ikke har jeg sett noen tastatur i g-serien med påklistra tegn på noen år heller :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy

Er det bare jeg som blir lurt av bildene, eller er tastene "kantete"? Lurer litt på hvor behagelig det vil være i lengden i så fall.

 

Mulig jeg også leser dette avsnittet helt feil, men det høres ut som spyware :p

"Arx Control. Dette programmet gjør at du via mobiltelefonen din kan få informasjon om spillet du holder på med, eller informasjon om selve datamaskinen."

Lenke til kommentar

Interessant. Synd det ser ut som en 14-åring har designa det.

 

Herregud, enig. Ser ut som målgruppen er 14-åringer.

 

 

 

Er det bare jeg som blir lurt av bildene, eller er tastene "kantete"? Lurer litt på hvor behagelig det vil være i lengden i så fall.

Mulig jeg også leser dette avsnittet helt feil, men det høres ut som spyware :p
"Arx Control. Dette programmet gjør at du via mobiltelefonen din kan få informasjon om spillet du holder på med, eller informasjon om selve datamaskinen."

 

Står jo tydlig i artikkelen at det er kanter på tastene...

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Jeg prøvd mekaniske taster, men har hoppet tilbake til vanlige. Jeg kan ærlig talt ikke si jeg opplever noen forskjell i spill, prestasjonsmessig. Det mang imidlertid gjør, er å støye noe jævelig. Å høre på tastaturknattringen til de jeg spiller med på høyttaleren er til tider irriterende.

 

Det er godt mulig det er bedre om man skriver en hel del, men jeg tenker ikke betale en drøy slump penger for noe som gir minimalt tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det mang imidlertid gjør, er å støye noe jævelig. Å høre på tastaturknattringen til de jeg spiller med på høyttaleren er til tider irriterende.

 

Det de sitter med er vel MX Blue-switcher. De ikke-klikkende Red og Black er vel mer gjengangere på gaming-tastaturer. Også mulig at de hamrer tastene i bånn.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Det hjelper ikke hvor fancy Logitechs tastaturer er så lenge de har bokstavene pålimt med tekst på oversiden. Tegnene blir slitt vekk alt for fort. Et skikkelig tastatur har bokstavene/tegnene etset ned i tastene.

 

Sitter selv på et Logitech Ultra X som nå er på sitt 4. år, og der er alle bokstavene på tastene akkurat like fine som da jeg kjøpte det :)

Lenke til kommentar

har brukt samme logitech tastaturet i fem år, for å si det slikt så er W-tasten i like god stand som alle de andre knappene. så klarer ikke å se problemet.

 

Hva slags tastatur er det? Har selv hatt mange Logitech tastatur, rett nok ikke G serien, kanskje er den bedre? Men det som går igjen på mange av de andre er at bokstavene er limt på tastene med skriften på oversiden, ikke på limsiden, og da blir de fort visket ut. Det kan da ikke være bare meg som har erfart dette?

Lenke til kommentar

 

Det mang imidlertid gjør, er å støye noe jævelig. Å høre på tastaturknattringen til de jeg spiller med på høyttaleren er til tider irriterende.

 

Det de sitter med er vel MX Blue-switcher. De ikke-klikkende Red og Black er vel mer gjengangere på gaming-tastaturer. Også mulig at de hamrer tastene i bånn.

 

Ikke klikkende Red er vel en sannhet med modifikasjoner. Sammenlignet med er vanlig tastatur har i det minste de jeg har testet støyet betydelig mer. Spesielt der som du skriver tasten også bunner skikkelig, og det skal ikke alltid så mye til. Det er ikke nødvendig å hamre.

 

Når da fordelen med disse tastene i spill ikke er merkbar, så ser jeg heller ikke noe poeng i å bruke mer penger på dem heller. Jeg kan se at de som skriver mye, ønsker en annen tilbakemelding fra tastaturet, men for meg som primært bruker fire taster, så er det ikke noen tvil om når jeg trykker.

 

De føles kanskje bedre ut når jeg kjenner etter, men i spill er det raskt glemt.

 

 

Lenke til kommentar

 

har brukt samme logitech tastaturet i fem år, for å si det slikt så er W-tasten i like god stand som alle de andre knappene. så klarer ikke å se problemet.

Hva slags tastatur er det? Har selv hatt mange Logitech tastatur, rett nok ikke G serien, kanskje er den bedre? Men det som går igjen på mange av de andre er at bokstavene er limt på tastene med skriften på oversiden, ikke på limsiden, og da blir de fort visket ut. Det kan da ikke være bare meg som har erfart dette?

 

Jeg har alltid brukt tastaturer med pålimte bokstaver. Per i dag har jeg MS 4000 Ergonomic på jobb, og et Logitech hjemme. MX 5500 tror jeg det er. Det siste fikk jeg når det kom på markedet, det andre for et år+ siden. Jeg ser at tastene er blitt glatte på flaten, men bokstavene er like fine som når de var nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...