Gå til innhold

Du får prøvesmake Final Fantasy XV neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette gleder jeg meg til. Har lenge hatt ønske om å spille Type-0, men sjansen har aldri bydd seg. Mye takket være språkbarrieren. Forstår ikke et kløya ord japansk bortsett fra knippe få jeg har tatt opp via anime. Skal bli artig å få en liten forsmak av Ff XV og. Blir vel det første FF spillet jeg virkelig ser frem til siden Ff XII, som ikke skuffet.

Lenke til kommentar

Dette gleder jeg meg til. Har lenge hatt ønske om å spille Type-0, men sjansen har aldri bydd seg. Mye takket være språkbarrieren. Forstår ikke et kløya ord japansk bortsett fra knippe få jeg har tatt opp via anime. Skal bli artig å få en liten forsmak av Ff XV og. Blir vel det første FF spillet jeg virkelig ser frem til siden Ff XII, som ikke skuffet.

 

Gleder meg til ff type-0 og skal ha den på release date, men tviler på at jeg kommer til å spille ff 15 demoen. I og med jeg skal kjøpe ff 15 uansett så blir det bare spoilers å spille demoen.

Lenke til kommentar

En gang var teasere til et nytt Final Fantasy det folk kom til Tokyo messa for. SaGa og Mana var ganske big deals også. Square har fallt langt og lenge siden da. FF er på villspor, SaGa rebooten gikk på trynet og Mana serien henger på hjørnet hvor den selger seg til høystbydende. Square lever praktisk talt hånd til munn via publishing. Uten Dragon Quest og diverse vestlige spill hadde de ikke hatt sjans. Du kan ikke redde serier der hvert spill lener seg hardere inn i dødsspiralen. Alt for mye bagasje, dårlige assosiasjoner, osv. Det er nok på høy tid å starte på ny fra scratch.

Lenke til kommentar

Dem tullet vist ikke i den flash filmen jeg så på newgrounds sikkert 10 år siden.. der dem viste Final Fantasy XVIXIVIXIIIXI :)

 

Tror det er på tide med ett nytt navn, det jeg husker spesifikt fra hva final fantasy var at det er noen klasser å velge mellom (4 white mages, say wut).

 

Å så prøve å komme seg gjennom spillet.. men nå er det movietime, med Railway story, med crazy anime realistic kids.

 

Jeg måtte flire da jeg så at i ett av disse final fantasy spillene så var summons som jeg vil kalle dem, mer transformers i stede der dem ble om til biler >.<

 

DET forundrer meg ikke om dem faktisk har laget ett bilspill av det også.

 

Det siste ff spillet jeg så som var sann mot segselv var vell final fantasy 9.

 

Final fantasy 7 var selfølgelig ett topp spill, men det føltes ikke som ett final fantasy spill.

 

Skulle ønske dem kunne komme opp med ett nytt navn, å la final fantasy VÆRE final fantasy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...