Gå til innhold

INTERVJU: The Witcher 3: Wild Hunt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)

I spillbransjen vil jeg si man ganske ofte venter forgjeves når man venter på noe godt :)

 

AtW

ikke bring slik negativitet i kommentarfeltet til noe som har med the Witcher. Bare positive ting og si om dette spillet. OG DU BURDE VÆRE OK MED DET

Selv om Witcher 2 var bra så¨var det klart og tydlig dårligere enn det første spillet på alt annet enn grafikk. Combat kan diskuteres. Viktig å dømme ting som de er og ikke med hype briller.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)

I spillbransjen vil jeg si man ganske ofte venter forgjeves når man venter på noe godt :)

 

AtW

ikke bring slik negativitet i kommentarfeltet til noe som har med the Witcher. Bare positive ting og si om dette spillet. OG DU BURDE VÆRE OK MED DET

Selv om Witcher 2 var bra så¨var det klart og tydlig dårligere enn det første spillet på alt annet enn grafikk. Combat kan diskuteres. Viktig å dømme ting som de er og ikke med hype briller.

Men men men vi har ikke engang spilt spillet? Er du mann tenker du positivt helt til du har spilt det, eller er du mus?
Lenke til kommentar

Uff dette blir så konge! Definitivt det spillet jeg ser mest frem til for tiden.Universet de har skapt virkelig fortryllende, det eneste jeg er redd for er hvordan den store verdenen vil påvirke historien. Det eneste open-world spillet med en ordentlig god historie er (som jeg har spilt) Red Dead Redemption. Det er altså ikke mange, men det er mulig!

Lenke til kommentar

 

 

 

Gleder meg stort til dette. Skal spilles på konsoll selvfølgelig.

Kvifor er det sjølvsagt?

 

Hvorfor ikke? Jeg spiller ikke på PC. :)

 

 

Hvorfor ikke hadde jo vært at PC-versjonen er bedre, men om du ikke spiller på PC så er det jo forsåvidt selvfølgelig at du skal spille det på konsoll...

 

AtW

 

Noen som har sagt at pc versjonen blir bedre?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Gleder meg stort til dette. Skal spilles på konsoll selvfølgelig.

Kvifor er det sjølvsagt?

 

Hvorfor ikke? Jeg spiller ikke på PC. :)

 

 

Hvorfor ikke hadde jo vært at PC-versjonen er bedre, men om du ikke spiller på PC så er det jo forsåvidt selvfølgelig at du skal spille det på konsoll...

 

AtW

 

Noen som har sagt at pc versjonen blir bedre?

 

 

Det er ingen grunn til å tro at det ikke blir tilfellet.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Gleder meg stort til dette. Skal spilles på konsoll selvfølgelig.

Kvifor er det sjølvsagt?

 

Hvorfor ikke? Jeg spiller ikke på PC. :)

 

 

Hvorfor ikke hadde jo vært at PC-versjonen er bedre, men om du ikke spiller på PC så er det jo forsåvidt selvfølgelig at du skal spille det på konsoll...

 

AtW

 

Noen som har sagt at pc versjonen blir bedre?

 

 

Det er ingen grunn til å tro at det ikke blir tilfellet.

 

AtW

 

Vi får se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PC utgaven blir garantert bedre enn konsoll. Jeg har ingen tvil :)

 

Jeg elsket Witcher 2 og Wild Hunt må være det spillet jeg ser desidert mest fram til.

 

Jeg håper de klarer open world overgangen bra og at det ikke vil gå ut over storyen. Krysser også fingrene for at de fyller verden med masse random gøy som spesielt Beteshda er så flinke til i Elder Scrolls.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...