Gå til innhold

KOMMENTAR: Samme gamle kjipe Apple


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Journalisten viser i klartekst at han ikke har skjønt det :) Apple er helheten og den sammensveiste opplevelsen man får ved å satse på deres homogene løsning. Henger man seg opp i specs som journalisten her gjør så blir det deretter. Og prisen er sinnssyk? Ja, for Samsung og de andre på samme størrelse ligger kanskje ikke på ca samme nivå?

 

Apple er det eneste teknologi-firmaet som engasjerer, og det er vel kanskje her skoen trykker for journalisten. Han forstår det ikke. Men da er vi tilbake til start :)

 

Apple har alltid hatt homogene løsninger, men har gått veldig opp og ned, det er ikke er ikke slik at det er den eneste grunnen til suksessen.

 

Og jeg vil si at problemet med denne lanseringen (tror jeg) at det ikke engasjerer særlig mye, nye iphone er middels, hverken mer eller mindre. Jeg tror også at om noen andre hadde lansert det samme hadde det blitt møtt av ett gjesp, ikke spott og spe fordi det er dårlig, men bare ett gjesp fordi det er såpass lite spennende.

 

AtW

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...