Gå til innhold

I morgen blir du sendt tilbake til Internett-steinalderen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med det mest irriterende interessante artikkelbilde på lenge:

 

 

 

Når det er sagt så blir det spennende å se hvordan aksjonen går. Virkemidler som dette må nok til for å få vanlige folk til å bry seg.

Hei, Runar!

 

Det så _veldig_ irriterende ut, ja! Hvor ser du artikkelen i det formatet?

 

- Niklas

Endret av Niklasp
Lenke til kommentar

Jeg får samme bilde på forsiden til Hardware.no, og jeg surfer det store nettet med Chrome.

 

Virker som systemet vårt ikke var så glad i gif-er som vi hadde håpet. Vi jobber med et par løsninger som forhåpentligvis fikser problemet! :)

 

Uansett, takk for kjemperaske tilbakemeldinger fra alle sammen!

 

- Niklas

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Virker som systemet vårt ikke var så glad i gif-er som vi hadde håpet. Vi jobber med et par løsninger som forhåpentligvis fikser problemet! :)

Jeg har en løsning som fikser problemet på en veldig elegant måte: Unngå bruk av forstyrrende elementer som bevegelige bilder der det ikke er nødvendig!
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Virker som systemet vårt ikke var så glad i gif-er som vi hadde håpet. Vi jobber med et par løsninger som forhåpentligvis fikser problemet! :)

Jeg har en løsning som fikser problemet på en veldig elegant måte: Unngå bruk av forstyrrende elementer som bevegelige bilder der det ikke er nødvendig!

Du har et godt poeng. Vi prøvde å være litt kreative ved å bruke lasteanimasjonen som et universalt symbol på "tregt nett". Det er selvfølgelig uheldig at det ikke vises korrekt over alt, og ikke noe vi hadde regnet med.

 

- Niklas

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

artikkelbildet funker helt fint for meg, og jeg bruker Opera.

på mobilen i pc side modus er det eneste tingen at det er ett enkelt bilde hele tiden, som egentlig ikke er så stort problem i det hele tatt, og kan faktisk være en god ting, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...