Gå til innhold

Jean Michel Jarre med sære mobilhøyttalere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gjerne lyst å lese artikkelen og also andre artikler på tek.no og alle sidene som hører til dem, men uheldigvis sier sidene til meg at jeg må slå av AdBlock for å få lest innholdet, jeg har ikke Ekstra, men jeg har heller ikke AdBlock fordi jeg sletta det til å kunne lese artikler, men fortsatt kan jeg ikke lese dem. HELP Sidene sier bare til meg at jeg må slå av AdBlock da jeg som sagt har sletta det. :confused:

Endret av NewPC
Lenke til kommentar

Jeg feiret nyttår "sammen med han "1999/2000", alle konserter etter det har bare vært daffe.

 

http://www.dailymotion.com/video/xnwpuj_jean-michel-jarre-millenium-concert-from-egypt_music

 

 


The Twelve Dreams Of The Sun was a concert held by musician Jean Michel Jarre on the Pyramids of Giza, Egypt starting on December 31, 1999 and carrying overnight to January 1, 2000. It was attended by 120,000 people. The concert consisted of two parts, the Main Concert and a Sunrise Concert. The concert cost approximately $9,500,000 and it originated when Jean-Michel Jarre was contacted by the Egyptian president Hosni Mubarak with a special project to celebrate the dawn of the new Millennium at the foot of the only remaining monument of the original 7 Wonders of the World - the Great Pyramids.

Jarre's team had developed giant projections to be displayed on the faces of the Great Pyramids, however a heavy cloud of fog made the pyramids almost invisible, so most of the projections were discarded. Parts of the concert were broadcast live on TV stations around the world.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Twelve_Dreams_of_the_Sun

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Jean Michel Jarre er en av mine favorittartister som han har vært i mange mange år.

 

For ca 7-8 år siden så var jeg så glad i musikken hannes at jeg kjøpte alle albumene hannes som han hadde ute den tid via en butikk som selger musikk / CD'er i Tromsø. Jeg har fortsatt CD'ene og jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte dem.

 

Mange av de konsertene han hadde på 80 og 90 tallet var enormt bra. Men mange av de nyere konsertene som han har hatt i nyere tid er som nevnt over ganske daffe, men han har fortsatt noen konserter etter 2005 som er vanvittig bra.

 

Jeg likte denne konserten han hadde i 2011 i Monaco.

 

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...