Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Jada den PSVR boksen er koblet opp hele vein, er bare å plugge i headsettet.Men måten jeg satt før gjorde det litt begrenser å veive rundt seg med move kontrollene :p Man blir jo litt...ivrig i kampens hete :p

 

RE7 er faktisk malen for hvordan man skal legge ett spill til rette for VR og vanlig spillestil, det er så jævla bra med innstillinger slik at man kan spille det som man vil. 

Har du innboforsikring Mala. :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter 25 timer med Original sin 1, gadd jeg ikke mer, syns historien var meh og ting var litt barnslig. 

Men siden jeg overlevde konseptet cRPG, kjøpte jeg 2eren som skal være bedre og har nå pasert  24 timer i det, og koser meg.

Fremdeles ikke helt sikker på om jeg syns combaten er bedre enn i 1eren, i eneren kunne du ha ganske god kontroll på det meste, da spesial piler og spells var veldig effektivt, men nå som nesten alle fiender har magisk/fysisk rustning, er ting litt mer kaotisk.

 

I eneren bare sente jeg stunn/charm/nockdown piler i starten av runden og ting gikk greit, nå er ikke det mulig, og jeg finner at jeg for det meste ikke bruker de pilene i det hele tatt.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Har litt uvanlig problem her. Sitter med Skyrim på Switch, og prøver å få tak i Zelda-utstyr. Å bruke amiiboer er greit nok, og har fått Champion's Tunic. Vil nok også få Master Sword og et skjold etterhvert. Men hvorfor er det så vanvittig mye hestekjøtt i kistene? Er det bare tilfeldig, eller et lite Epona easter egg?  :evil:

Lenke til kommentar

Anbefaler folk å sjekke ut månedens Humble Bundle som er laget sammen med Yogscast-folka. De samler inn penger til veldedighet ved hjelp av en "Jule-stream", og har prestert å samle inn over 2 Millioner dollar i løpet av bare 2 dager (de skal vel holde på frem til jul), som egentlig er helt sykt.

 

For $35 får du alle spillene som er låst opp frem til nå, samt et nytt spill hver dag frem til den 25 Desember, god deal synes jeg ihvertfall :) Alle pengene går også til veldedighet (du har litt forskjellige du kan velge mellom), så det går til en god sak!

 

Yogscast Jingle Jam 2017 - Humble Bundle

Lenke til kommentar

Nye Mega Man ser lekkert ut! Ser fram til det. Virker som om de har klart å beholde det som var så bra med de første spilla. :)

Er ganske overrasket selv, faktisk. Ikke over stilen, men at så mange "hardcore" fans godtar den tvert. I disse dager er det jo nesten gått sport i å klage lengst og høyest om alt mulig. :) Men personlig er det akkurat denne stilen jeg har håpet på. Grafisk er det moderne nok, men gameplayet er old-school. Kan bli bra, det her.

Lenke til kommentar

Gjorde de samme selv. Søkte etter Monster Hunter World, men fant bare fullversjonen. Leste et sted at betaen ligger under demoer, så sjekket der. Og jada, der lå den. :) Har fått testet det litt nå, og liker det for så vidt. Verden er åpen nå, men ellers er det tvers gjennom Monster Hunter på godt og vondt. Litt usikker på om jeg skal kjøpe dette eller ikke, så får teste litt mer i løpet av helgen. Betaen varer frem til tirsdagskvelden, btw.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Here we go again... Ikke ta det ille opp, men har vanskelig for å bry meg. Sånt dritt skjer jo hele tiden, og det har ingenting med Call of Duty å gjøre. Eller spill generelt. Det kunne like gjerne vært en boksekamp vi snakket om, eller et myntkast. En tulling tapte et veddemål, klikket, og vips er en uskyldig person død. Tragisk, men ikke uvanlig, og har ingenting i Spill-kategorien å gjøre. Du burde kanskje poste det  Samfunn eller noe.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...