Gå til innhold

SNIKTITT: The Crew


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt skrevet, og jeg er enig med det du skriver!

 

Det jeg også la merke til i min tid i beta'en var at når jeg installerte dette på min Laptop, med ett skjermkort som dessverre begynner å dra på åra, så var ikke fps'en i nærheten av 30 heller, men det var spillbart. Eller, rettere sagt, det kunne vært spillbart. Farten er nemlig på en eller annen rar måte linket til fps, slik at med en gang man har maskinvare som ikke kan yte maks fps, så vil man slite med å blant annet fullføre oppdrag. Jeg fikk ikke fullført intro oppdraget på laptop'en, uansett hvor bra jeg kjørte. Jeg flyttet meg så over på den en del kraftige stasjonære, og der fikk jeg fullført oppdraget på første forsøk med god margin.

 

Håper de fikser dette også, slik at de som eventuelt ikke har en stasjonær som meg, også kan få nyte spillet uten frustrasjon over å ikke kunne fullføre ett eneste oppdrag.

Lenke til kommentar

Jeg spilte det en times eller to tid under beta. Det viser potensiale, men jeg kjenner meg godt igjen i beskrivelsen av biler som flyter...

 

Sammenlignet med f.eks Need for Speed Rivals, som heller ikke er noen realistisk simulator, manglet det en del på kjøregleden og moroa. Samtidig har det en del elementer som tiltaler veldig, så jeg har på ingen måter gitt det opp.

Lenke til kommentar

Spiller et låst til 30 fps på konsoll så vidt jeg vet.

 

Siste build som ble brukt på pc betaen i slutten av august hadde en fps toggle med 30 og 60 (var låst in-game, så måtte endres i config fil).

 

Jeg hadde høye håp om dette spillet, og presser meg til å fortsatt ha det. Jeg spilte det mye i løpet av den siste lukkede betaen, og selv om det var utrolig gøy å kjøre igjennom hele US (som tok flere timer), må jeg si at resten var svært skuffende.

 

Verden er så stor at jeg frykter den vil slite spilleren ut.

Spillet er enormt, men frykter at størrelsen er det som vil

Jeg har vært bilspill fanatiker hele mitt liv og drømmer fortsatt om når NFS:U3 vil se dagens lys. The Crew ga meg litt samme følelse når jeg startet det, men det gikk ikke lang tid før jeg så at dette vil bli lansert som et veldig uferdig spill.

 

Det vil nok bli kjøpt, men ikke med en gang... usikkerheten er stor.

Lenke til kommentar

!!Skrivefeil vil forekomme!!

 

Jeg spilte dette i 2nd Beta sammens med 2 kompiser av meg, og jeg skal helt ærlig si, dette er det beste MMO spillet, og spill generelt jeg har spilt på flere år. Jeg har spilt mange spill, men har det langt fra like morro som jeg en gang hadde det.

 

The Crew er kanskje lukket til 30 FPS atm, men de jobber med 60 FPS til pc, og selv med 30 fps, var spillet spillbart og VERDT all min tid som jeg brukte. The Crew er mest sannsynlig det eneste spillet jeg kommer til å Pre ordre iår, følelsen når man spiller det med venner er helt super, og det er mye morro. Selv betan alene var kjempe artig å gå igjennom, og kan ikke vente med å spille igjennom Chicago og Detroit og deler av Mid west igjen. Om du ikke har prøvd det, men er glad i biler, og MMO universer, gled deg til The Crew, det gjør værtfal jeg. Og om du velger å ikke kjøpe det fordi spillet er lukket til 30 FPS en periode, vel, det er ditt tap, en spill glede dette spillet vil gi kommer ikke hver dag.

Lenke til kommentar

Jeg googla det og noen sa at det skapte problemer, at bilen hadde 10 fps mens verden rundt hadde 60 eller noe slikt.

 

men når det er låst på 60 fps, betyr det at det hopper mellom 30 og 60 eller kan du ha variasjon mellom der i tilfelle pc-en ikke takler 60fps?

 

Min holdt seg solid på 60 fps hele tiden. Jeg spilte med en kamerat som har en litt dårlig PC, og der gikk det solid 30 fps hele tiden. Så jeg tenker nok at fpsen er solid uansett hva man ligger på. Jeg merket aldri noen fps hopp, hverken opp eller ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...