Gå til innhold

Watch Dogs utvides i løpet av måneden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å fikse spillet først. Eneste måten for å få Ubisoft til å lansere ok kvalitet og stoppe med å ta overbetalt og betalt for alt, er å slutte å kjøpe. De gjør bare det de tjener mest penger på.

 

Hva må fikses i spillet? Se bort i fra om du liker spillet eller ei. Jeg spilte dette spillet i 35+ timer og fant to bugs(en fotgjenger som satt fast i en vegg og en bruskasse som fløyt i løse lufta). Og hvis du tenker på grafikken; slutt å vær så grafikkhore!

 

PS: Jeg er ingen fan av Ubisoft, så dette er ikke for å forsvare de. Jeg Ble overrasket over godt jeg likte Watch Dogs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med å fikse spillet først. Eneste måten for å få Ubisoft til å lansere ok kvalitet og stoppe med å ta overbetalt og betalt for alt, er å slutte å kjøpe. De gjør bare det de tjener mest penger på.

 

Hvilke bugs? Greit spillet hadde issues under lansering men etter det hadde roet seg fikk jeg spilt igjennom hele spillet uten å treffe på noen bugs.

 

Kvaliteten er jevnt over det samme som andre stor spill som nyeste GTA, assassins creed, battlefield osv

Lenke til kommentar

 

Hva med å fikse spillet først. Eneste måten for å få Ubisoft til å lansere ok kvalitet og stoppe med å ta overbetalt og betalt for alt, er å slutte å kjøpe. De gjør bare det de tjener mest penger på.

Hva må fikses i spillet? Se bort i fra om du liker spillet eller ei. Jeg spilte dette spillet i 35+ timer og fant to bugs(en fotgjenger som satt fast i en vegg og en bruskasse som fløyt i løse lufta). Og hvis du tenker på grafikken; slutt å vær så grafikkhore!

 

PS: Jeg er ingen fan av Ubisoft, så dette er ikke for å forsvare de. Jeg Ble overrasket over godt jeg likte Watch Dogs.

 

Tenker ikke på bugs, men spillet kjører veldig dårlig. Når jeg prøvde det på Intel HD graphics restartet PC-en min. Jeg prøvde og grafikkorte i laptoppen min. Kortet som klarer seg relativt bra i de fleste spill ble grillet på 10 min som forursaket emergency shutdown fra PCen. Jeg så en fyr som takket ubisoft. Han sparte masse tid med stresstesting, fordi Watch Dogs fikk PCen til å nå max stresspunkt 10 ganger raskere enn stresstestprogrammer. Han fant ut om det var stabilt eller ikke på 10 min (hvis spillet krasjet var det ustabilt clock) Så har du den E3 greia med bedre grafikk for nesten ingen ytelsesendring. Jeg brydde meg ikke nok om forbedringen til å laste ned, men er jo bare teit at de ikke tok den med. OG så sa "ehm....performance issues and ehm stability" Folk som prøvde fikk motsatt resultat...

 

Men sånn bug-messig så var det nå ganske bra ville jeg sagt, ikke noe særlig med bugs nei, og var jo et gøy spill.

Lenke til kommentar

 

Hva med å fikse spillet først. Eneste måten for å få Ubisoft til å lansere ok kvalitet og stoppe med å ta overbetalt og betalt for alt, er å slutte å kjøpe. De gjør bare det de tjener mest penger på.

Hvilke bugs? Greit spillet hadde issues under lansering men etter det hadde roet seg fikk jeg spilt igjennom hele spillet uten å treffe på noen bugs.

 

Kvaliteten er jevnt over det samme som andre stor spill som nyeste GTA, assassins creed, battlefield osv

 

Er ikke sånne bugs, spillet er ganske bra bugmessig, Men hvordan det oppfører seg på PC.... Det griller PC-delene. Du kan kaste alle stresstestprogrammer. Installer Watch dogs og du har PCen opp i temps du aldri har sett før. Vil du OCe, kan du bare runne Watch dogs og du finner stabile clock på no-time, fordi det vil krajse på 10 min hvis det er ustabilt. På laptoppen var det jo helt umulig. Jeg har spillt andre spill, og den er jo forferdelig, men spillene kjøres hvertfall. Watch dogs kommer aldri til title screen med HD graphics engang. Med integrert i laptoppen så grillen den korte på 10-15 min og PCen tar shutdown for at den ikke skal ta skade. Den har dårlig temp design, men andre spill har fungert, som Skyrim (very low, ~15 fps) Internet er jo full over klager over PC versjonen av Wath Dogs.

Lenke til kommentar

 

Hva med å fikse spillet først. Eneste måten for å få Ubisoft til å lansere ok kvalitet og stoppe med å ta overbetalt og betalt for alt, er å slutte å kjøpe. De gjør bare det de tjener mest penger på.

Hvilke bugs? Greit spillet hadde issues under lansering men etter det hadde roet seg fikk jeg spilt igjennom hele spillet uten å treffe på noen bugs.

 

Kvaliteten er jevnt over det samme som andre stor spill som nyeste GTA, assassins creed, battlefield osv

 

 

Fikk nesten kaffen i vrangstrupen og var nesten i ferd med å ringe ambulansen. Du kan ikke mene Watch Dogs har samme kvalitet som GTA V? Det går bare ikke an. GTA V er på helt annet nivå når det kommer til skytesystemet, slåssesystemet og bevegelse generelt. Rett og slett føles det langt mer reelt å skyte i GTA V kontra Watch Dogs der alt føles arkade ut. Det er nesten ikke noe fysikk bak.

 

Samme gjelder over hele linja egentlig, også kjøresystemet i GTA V er 10x bedre, faktisk bedre enn The Crew som er et rent bilspill >_<

Watch Dogs for meg var et dårlig spill, mye grunnet Rockstar som gjorde jobben 100x bedre med GTA V.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hva med å fikse spillet først. Eneste måten for å få Ubisoft til å lansere ok kvalitet og stoppe med å ta overbetalt og betalt for alt, er å slutte å kjøpe. De gjør bare det de tjener mest penger på.

Hvilke bugs? Greit spillet hadde issues under lansering men etter det hadde roet seg fikk jeg spilt igjennom hele spillet uten å treffe på noen bugs.

 

Kvaliteten er jevnt over det samme som andre stor spill som nyeste GTA, assassins creed, battlefield osv

 

 

Fikk nesten kaffen i vrangstrupen og var nesten i ferd med å ringe ambulansen. Du kan ikke mene Watch Dogs har samme kvalitet som GTA V? Det går bare ikke an. GTA V er på helt annet nivå når det kommer til skytesystemet, slåssesystemet og bevegelse generelt. Rett og slett føles det langt mer reelt å skyte i GTA V kontra Watch Dogs der alt føles arkade ut. Det er nesten ikke noe fysikk bak.

 

Samme gjelder over hele linja egentlig, også kjøresystemet i GTA V er 10x bedre, faktisk bedre enn The Crew som er et rent bilspill >_<

Watch Dogs for meg var et dårlig spill, mye grunnet Rockstar som gjorde jobben 100x bedre med GTA V.

 

Eneste dumme at GTA bruker så lang tid før den kan utfolde seg i sin fulle prakt på PC. Du kan jo se at konsoll holder det igjen, de lager jo en bedre versjon til de nye konsollene. Hvis de hadde lagd spillet for PC først derimot.... ville blitt mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...