Gå til innhold

Pirater kastet seg over populær TV-serie etter prisutdeling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Menneh... den er jo på Netflix da. I HD liksom... hvorfor ikke bare bite i det 79,- kroners eplet og se alle sesongene ++ andre ting?

 

Nettflix er en veldig fin løsning. Men det som er kjedelig er at det er forskjellige utslipps datoer i forskjellige verdensdeler. Dette er noe jeg mener er en stor feil. Om de hadde sluppet alt likt i alle verdensdeler og sluppet alle filmer 2 uker etter kino inn på feks Netflix tror jeg store deler av piratproblemet hadde blitt løst. De må lære seg å konkurrere mot piratene isteden for å forfølge dem. Det er en metode som ikke har fungert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Menneh... den er jo på Netflix da. I HD liksom... hvorfor ikke bare bite i det 79,- kroners eplet og se alle sesongene ++ andre ting?

Nettflix er en veldig fin løsning. Men det som er kjedelig er at det er forskjellige utslipps datoer i forskjellige verdensdeler. Dette er noe jeg mener er en stor feil. Om de hadde sluppet alt likt i alle verdensdeler og sluppet alle filmer 2 uker etter kino inn på feks Netflix tror jeg store deler av piratproblemet hadde blitt løst. De må lære seg å konkurrere mot piratene isteden for å forfølge dem. Det er en metode som ikke har fungert.

 

 

Helt klart. Men for å se forlengst avsluttede TV-serier som Breaking Bad duger det som bare rakkern.

 

 

 

Menneh... den er jo på Netflix da. I HD liksom... hvorfor ikke bare bite i det 79,- kroners eplet og se alle sesongene ++ andre ting?

Nå er kvaliteten på netflix rimelig begrenset da. Ikke helt lett å vite hva slags kvalitet du får heller, og endrer seg litt etter hvilken ISP du har etc...

 

 

Det har du rett i. Kanskje jeg har flaks iom. at Altibox er blant fibernettene hvor Netflix har utplassert bokser, eller evt. leid lagring for å bedre tilgangen til innhold. Streaming i HD og 4K er ikke noe problem her, men situasjonen er jo en helt annen på f.eks. Lanzarote hvor Netflix ennå ikke er rullet ut engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...