Gå til innhold

– Raskt internett strider mot Sharia-loven


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare 9 år siden Norge og Iran var de to siste landene i verden med prestestyre. Vi hadde til og med presten Kjell Magne Bondevik som statsminister.

Joda, og per innbygger har visstnok Norge like mange våpen som USA, og siden det går "så bra" i Norge, hvorfor skal ikke alle i USA ha våpen?

Sammenligningen på henge på greip for å være gyldig.

 

Motsvaret er jo selvfølgelig: Ja, og hva så? Han var folkevalgt av et fritt og uavhengig folk.

Ingen sier at kristendommen ikke har satt sine spor i Norge, men at det er prestene som har hatt den reelle makten i landet den siste tiden er å dra det litt langt..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

vel, kanskje viktigst her er å ikke la selvhøytidligheten ta overhånd. Folk i iran får kaste seg selv i gatene og demonstrere mot regimet hvis de ønsker det annerledes. Vi må lære av våre feil at all denne vestlige kampen for "frigjøringen" ikke har ført til anent enn mer kaos og slakt på den sivile befolkningen. Enn så lenge får vi heller kjempe for et bedre Norge.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at profeten Mohammad mente det slik det har blitt tolket av denne stor-ayatollaen.

 

Men vi skal ikke snakke så veldig høyt her i landet. Vi skal ikke lengre tilbake enn til 1971 for å føle politisk motstand mot fargefjernsyn. Stortingsrepresentant for Krf, Einar Førde sitt berømte sitat fra den gangen lyder "Synda er komen til Jorda, men vi vil ikkje ha ho i fargar".

 

Einar Førde var vel å merke Ap-representant, og det geniale utsagnet hans var ironisk ment - og rettet mot Krf's fundamentalisme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Einar Førde har aldri vært Krf politiker kompis. Han var i Arbeiderpartiet i alle år. Og ikke var han spesielt religiøs heller. Han ble også ettervert sjef for NRK. Men det er riktig at han kom med dette innspillet som du sier. "Synda er komen til Jorda, men vi vil ikkje ha ho i fargar"

Endret av Bandido_B
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Jeg har ikke nei, men det er gjort forskning på slikt.

 

AtW

 

 

Nå var det ikke forskeren jeg spurte men deg, så jeg lurte på hvem du spør om sånt - jeg tipper at hvis jeg bare hadde nok penger, så var det ikke stort problem å bestille seg akkurat det forskningsresultatet jeg ønsket på forhånd. Men når jeg bruker egne ressurser, og tenker over hvor vi står for tiden, så ser det for meg ut som vi bare har evnet å oppgradere våpenarsenalet og leketøysarsenalene, mens det mentale "arsenalet" samtidig har blitt nedgradert eller nedvurdert. Men det er vel en sjuk logikk i det misforholdet, fordi man må vel være ganske døv og dum for å fortsette å bite på de samme løgnene

 

morderaper med laservåpen og oculus rift ..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...