Gå til innhold

Mount & Blade II foregår i en kaotisk verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte Mount & Balde en god stund, men det følte utviklingen av karakteren og 'historien' stagnerte. Tidshorisonten ble så utrolig lang for å bygge opp sin ene landsby osv, så da dabbet interessen av. Har dog tenkt på spillet rett som det er, så en oppfølger må nok testes. Om jeg da bare klarer å vri meg unna World of Tanks et lite øyeblikk...

Lenke til kommentar

Spilte Mount & Balde en god stund, men det følte utviklingen av karakteren og 'historien' stagnerte. Tidshorisonten ble så utrolig lang for å bygge opp sin ene landsby osv, så da dabbet interessen av. Har dog tenkt på spillet rett som det er, så en oppfølger må nok testes. Om jeg da bare klarer å vri meg unna World of Tanks et lite øyeblikk...

 

Kan si meg enig i stagnasjonen og tidshorisonten. Følte heller ikke at det ga så mye å investere tid og ressurser i å utvikle landsbyene og byer, så her ligger det et potensiale for oppfølgeren! Men når det er sagt, så opplevde jeg spillet som utrolig fengende i startfasen. Et meget godt kampsystem oppveide spillets "rough edge". Gleder meg til fortsettelsen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...