Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en S4 nå, og vurderer å oppgradere til en Note 4. Det eneste ankepunktet på telefonen er størrelsen, usikker på om det rett og slett blir for stort.

 

Det som irriterer meg mest med S4 er batteritiden. Lånte en Z2 via jobben en to ukers tid, og den holdt fint med mitt bruk i to dager - hvordan opplever dere batteritiden på deres telefon?

Endret av Real-Madrid
Lenke til kommentar

Har en S4 nå, og vurderer å oppgradere til en Note 4. Det eneste ankepunktet på telefonen er størrelsen, usikker på om det rett og slett blir for stort.

 

Det som irriterer meg mest med S4 er batteritiden. Lånte en Z2 via jobben en to ukers tid, og den holdt fint med mitt bruk i to dager - hvordan opplever dere batteritiden på deres telefon?

Jeg hadde S4 før, opplever Note 4 2-3 ganger bedre på batteri + mye kjappere lading, fra 0 til 50% på ca 30? minutter

Lenke til kommentar

Vi visste vel det var en 9v lader?

Jo absolutt, men 9.11 hjelper på litt. Også morsomt at den leverer nesten oppgitt strøm (1.67)

 

Til sammenligning har jeg en 5V 2.1A lader fra Netonnet som jeg bare får ut 1.3A fra.

 

Telefonen skrur ned strømmen til ca 0.7A når skjermen er på forresten, så vil man lade raskt burde man la telefonen være i fred.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

 

Den ER asymmetrisk, mener du.

attachicon.gifyeah-whatever-meme-43.jpg

 

Er jo morsomt når apple fanboys klager på den prisen der, når f.eks

Apple iPhone 6 Plus 128GB

Koster nesten like mye men ja tho med 128 Gb, vi har jo mulighet å legge til minnekort på 128 GB

 

 

 

Er det noen som mener at prisen på iPhone 6 Plus 128GB er fornuftig? Tror ikke du finner å så fryktelig mange, Apple fanboy eller ei som faktisk forsvarer og mener at prisen på iPhone 6 Plus 128GB er "fornuftig". Dette blir vel å legge ord i andre sin munn. Både iPhone 6 Plus 128GB og Samsung Galaxy Note Edge har temmelig søke prislapper, all teknologi tatt i betraktning.

Lenke til kommentar

Den diskusjonen har jeg tatt så mange ganger før, og konklusjonen er vel stortsett den samme; Man kjøper det man liker best og sier seg fornøyd med det. At iPhone 6 Plus gir mer eller mindre for pengene sammenlignet med Galaxy Note 4 / Edge blir en totalt meningsløs diskusjon å belage seg ut på nok en gang. Et produkt handler jo forsåvidt om langt mer en ren teknologi og maskinvare.

Lenke til kommentar

Haha, regnet med slik respons. Slike diskusjoner blir alltid helt usakelig.

iTavisen sitt kommentarfelt blir ødelagt av denne diskusjoner på omtrent hver eneste artikkel.

 

Men fra potetmos til revolver, noen med root som har testet f.eks NoMone Resolution Changer eller en app med tilsvarende funksjon?

Sliter med Modern Combat 5, og vil tro at spillet ser penere ut i 1080p med textures på maks, enn i 2K med textures på medium/low :hm:

Lenke til kommentar

 

  • 8.323,- kr hos telenor. Ran! personelig syns jeg den ser stygg ut, da den ikke er asymmetrisk.

 

Du får jo kun kjøpt denne telefonen med Telenor abonnement. Pris er vel 2800.- for telefonen med telenor L. Mener telefonen da kommer deg på 6400.- Det er vel ikke så hallgæærnt, hvis man allikevel skal ha Telenor L som koster 400 i måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...