Gå til innhold

Amazon har kjøpt Twitch for 970 millioner dollar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg synes dette er utelukkende positive nyheter, da min mistillit til Google bare øker i takt med antall tjenester de får kontroll over.

 

Tror også dette er positivt for Twitch, da jeg tror vi ville sett en viss brukerflukt fra Twitch grunnet Googles behandling av spillvideoer på YouTube.

 

Får håpe Amazon ikke overstyrer og ødelegger tjenesten, og at brukerne merker minst mulig til oppkjøpet.

Lenke til kommentar

Håper de ansetter folk som kan gjøre det lettere for folk å komme i gang med streaming, samt fjerne Flash Player til fordel for HTML5. Eksperimentering med 4k hadde også vært morsomt.

 

De kan vel ikke gjøre det stort enklere enn det allerede er. Det aller enkleste blir vel konsollene PS4 og XO. De bruker vel allerede også "HTML5" på IOS. 4K ser jeg ikke noe poeng med. Det viktigste er å få billige løsninger for 1080p 60 fps, men det er på veg.

Lenke til kommentar

Da ble det adblock på meg ja, første gang jeg nekter å støtte et produkt som faktisk er positivt for gaming, men det Twitch gjorde med VODs gjør at jeg har sluttet å bruke Twitch uansett, men om jeg MÅ se et game så skal jeg i hvert fall gjøre mest mulig for ikke å støtte de, det er helt klart.

Lenke til kommentar

 

Håper de ansetter folk som kan gjøre det lettere for folk å komme i gang med streaming, samt fjerne Flash Player til fordel for HTML5. Eksperimentering med 4k hadde også vært morsomt.

De kan vel ikke gjøre det stort enklere enn det allerede er. Det aller enkleste blir vel konsollene PS4 og XO. De bruker vel allerede også "HTML5" på IOS. 4K ser jeg ikke noe poeng med. Det viktigste er å få billige løsninger for 1080p 60 fps, men det er på veg.

 

 

Jeg rekner med det er en mye større brukerbase på Windows enn IOS eller ANdroid, dermed er det veldig bra om de får fjernet Flash Player ganske fort. 4k oppløsning er også et godt tiltak, da det som oftest er greit å være tidlig ute med ny teknologi. Det er ikke nødvendig, men det er kult om de gir folk muligheten til å velge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...