Gå til innhold

Fez-utvikleren utsatt for hackeangrep – selger alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[quote name="Kildekritikk" post="21914708"

 

Hei Kildekritikk,

 

Jeg er klar over at disse teoriene er der ute. Jeg har til gode å se noe (inkludert de bildefilene du linker til) som vitner om at påstanden om at Fish hacket seg selv er sant. La oss holde oss til det vi vet. :)

 

Du mener den om at en fil på 1.5 GB ble lastet opp 15 sekunder etter at siden var hacket? Eller at noen hacker en side, og så laster opp all informasjonen TIL DEN SAMME SIDEN?

Eller hva med at både Dropbox, Skype, Tumblr, og Polygon ble hacket på én gang.

Eller mener du den helt latterlig formuleringen som liksom skal ha blitt brukt av 4chan, med både "/V/", og head mod of 4chan?

Forøvrig jævlig bra å bruke Polygon som en kilde. Blir litt som at jeg skal si at Israel ikke gjør noe feil i Gaza, fordi de sier det selv.

 

Bedre å faktisk melde om hva som faktisk skjer, med media blackout rundt hele saken fordi mange spill-"journalister" ikke har noen integritet i det hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har aldri sagt at du er hverken inkompetent eller integritetsløs, så ikke putt de ordene i munnen min. Kan se at det virket sånn på det første innlegget, men jeg snakket mer generelt om hele saken, og hvilken spinn den får uten at noen velger å stille kritiske spørsmål i det hele tatt.

Ingen av de største sidene som er veldig raske til å kaste seg på andre saker velger å i det hele tatt rapportere noenting som ikke passer med deres agenda. Det er for eksempel ingen som skriver om indiegogo-kampanjen til TFYC som også har blitt hacket og tatt ned. Det er jo en sak du kan ta opp. Den har med både spill og fremming av kvinner i bransjen, men fordi 4chan støtter den, og Zoe har fått den stengt en gang før (http://imgur.com/OnsgdN6) er det ingen i den "klikken" som mange(ikke alle) spilljournalister tilhører som velger å i det hele tatt melde at det har skjedd.

 

Det bør også være likegyldig når jeg lagde denne kontoen. Du får velge å tro at jeg aldri kommer til å kommentere igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så dokumentaren om han herre phil fyren. En skikkelig stor sutrebøtte og sutrekopp, er alt jeg har av inntrykk igjen av en slik kæll.. Og alt dette sutregreiene etterpå.. Er ingen som tvinger han til noe som helst, så skjønner ikke hvorfor han skal vinkle alt til at alle skal synes synd på ham.. Rett og slett ei litta pyse.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

@Arodem og Kildekritikk;

Det er meningsløst å diskutere disse tingene, det kan være sant eller tullball. Saken er at Phil Fish er sur igjen, han er vel det hver time av hvert døgn egentlig. Han bare letet etter en grunn til å fjerne seg fra rampelyset og sutre enda en gang. Han er en slik fyr som diskuterer på forum som om han skulle vært en vegg (tenker jeg) og takler vel ikke at folk faktisk vet hvem han er når han prater piss. Han kommer vel til å lage seg nye kontoer overalt og starte på nytt, anonymt igjen.

Det er vel bare et tidsspørsmål før han blir PR-kåt igjen og lager samma regla på nytt... Han holder sikkert på med et nytt spill alerede...

 

Som alltid så sier et bilde mer enn 1000 ord;

35v3qv.jpg

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 7
Lenke til kommentar

@Arodem og Kildekritikk;

 

Det er meningsløst å diskutere disse tingene, det kan være sant eller tullball. Saken er at Phil Fish er sur igjen, han er vel det hver time av hvert døgn egentlig. Han bare letet etter en grunn til å fjerne seg fra rampelyset og sutre enda en gang. Han er en slik fyr som diskuterer på forum som om han skulle vært en vegg (tenker jeg) og takler vel ikke at folk faktisk vet hvem han er når han prater piss. Han kommer vel til å lage seg nye kontoer overalt og starte på nytt, anonymt igjen.

 

Det er vel bare et tidsspørsmål før han blir PR-kåt igjen og lager samma regla på nytt... Han holder sikkert på med et nytt spill alerede...

 

Som alltid så sier et bilde mer enn 1000 ord;

35v3qv.jpg

 

 

Helt enig i det. Eneste jeg vil er at noen tar opp TYFC-saken, fordi DET er en nyhet. At Phil Fish er en grineste liten drittunge er vanlig, og absolutt ingen nyhet.

 

Hvor mange ganger har han slettet Twitter-profilen sin nå? 7 ganger?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dere....dere skal ikke skrive noe om denne Quinn skandalen da? Hehehehehehe

Vennepuling, who cares. Bare det at noen av vennene er "presse" / folk med publikum og innflytelse. Og at diskusjonen (neida, det er ikke bare mobbing og hacking og lømler, Gamer.no) er blitt dysset ned for harde helvete.

 

Føler Gamer tar litt side med "sine egne" her. Riktignok gjør alle grupper dette; vi mennesker er deprimerende håpløse. Det er ikke tillitvekkende når tilsynelatende ingen vil ta opp temaet tette forbindelser innad i bransjen, og heller lyver oss opp i ansiktet med at alt liksom er på stell.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

For en jævla prinsesse.

 

Dere....dere skal ikke skrive noe om denne Quinn skandalen da? Hehehehehehe

Vennepuling, who cares. Bare det at noen av vennene er "presse" / folk med publikum og innflytelse. Og at diskusjonen (neida, det er ikke bare mobbing og hacking og lømler, Gamer.no) er blitt dysset ned for harde helvete.

 

Føler Gamer tar litt side med "sine egne" her. Riktignok gjør alle grupper dette; vi mennesker er deprimerende håpløse. Det er ikke tillitvekkende når tilsynelatende ingen vil ta opp temaet tette forbindelser innad i bransjen, og heller lyver oss opp i ansiktet med at alt liksom er på stell.

Veldig, veldig bra sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...