Gå til innhold

LG G3 kan få sprekker rundt mikrofonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke G3 solgt i Europa støtte for Qi trådløs lading?

En Qi ladeplate koster fra under kr 100 og oppover alt etter hvor man bestiller dem fra.

Da slipper man plugge inn ladekontakten, man bare legger mobilen på platen.

 

Det kan gå mange uker mellom hver gang jeg bruker ladepluggen på min Nexus 5.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke G3 solgt i Europa støtte for Qi trådløs lading?

En Qi ladeplate koster fra under kr 100 og oppover alt etter hvor man bestiller dem fra.

Da slipper man plugge inn ladekontakten, man bare legger mobilen på platen.

 

Det kan gå mange uker mellom hver gang jeg bruker ladepluggen på min Nexus 5.

 

Lader mye treger ved Qi lading. Har den orginale LG Qi laderen. Den som står.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX

Haha, typisk android!

Tror ikke fandroidsa bryr seg, alt de bryr seg om er specs og live wallpapers uansett :)

 

Ikke at Android eller iOS har noe med at byggekvaliteten er under par å gjøre, men.

Lenke til kommentar

Dette gjelder for G2 og. Har en sprekk på akkurat samme sted på min G2, og den har jeg hatt siden rett etter jeg fikk den. Vet ikke hva som forårsaket det, bare oppdaget det ved en tilfeldighet og antok at det var min egen feil. Kan altså være byggekvaliteten...

 

Jeg har ikke det på min G2. Riktig nok koreansk med avtakbart deksel, så vet ikke om det har noe å si...
Lenke til kommentar

Eller returnere og få pengene igjen, sånn i stedet for å selge brukt og få mindre for den enn du har krav på...

 

Trodde ikke han brydde seg uansett, what with kommentaren din over om hvordan "androidfanboysa" er? Merkelig...

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Broren min har G3, og akkuratt etter han leste dette så fikk han sprekk rundt mikrofonen.

Anbefaler alle å selge sin G3 før dette skjer med dem og. Ekkel mobil som allerede stuper ned i pris i markedet.

E har ikke G3 men betyr ikke at e snakker drit om den, jeg har android og ikke ios, men når jeg da snakker dritt om ios trekker jeg vertfall frem reale eksempler! ikke sånn fjas du kommer med. Dette er idiotiske kommentarer, visst du ikke har noe som faktisk gir mening, ikke kommenter spør du meg.

 

Derrimot tilbake til topic. Jeg satt mellom G3 og M8 og gikk for M8 pga jeg leste om varmeproblemer og den har dårlig XDA støtte. Ser jo nå at det var et godt valg:P Men HTC one M8 har også sine feil! Der er det mange som har mistet bokstavene bak tlfn som da har løsnet. Glad jeg bruker deksel, så jeg ikke legger merke til det:P

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

 

Broren min har G3, og akkuratt etter han leste dette så fikk han sprekk rundt mikrofonen.

Anbefaler alle å selge sin G3 før dette skjer med dem og. Ekkel mobil som allerede stuper ned i pris i markedet.

E har ikke G3 men betyr ikke at e snakker drit om den, jeg har android og ikke ios, men når jeg da snakker dritt om ios trekker jeg vertfall frem reale eksempler! ikke sånn fjas du kommer med. Dette er idiotiske kommentarer, visst du ikke har noe som faktisk gir mening, ikke kommenter spør du meg.

 

Derrimot tilbake til topic. Jeg satt mellom G3 og M8 og gikk for M8 pga jeg leste om varmeproblemer og den har dårlig XDA støtte. Ser jo nå at det var et godt valg:P Men HTC one M8 har også sine feil! Der er det mange som har mistet bokstavene bak tlfn som da har løsnet. Glad jeg bruker deksel, så jeg ikke legger merke til det:P

 

Skjønner ikke hva som er problemet her?

At telefonen får sprekker rundt mikrofonen er jo et reelt eksempel?

Og nå trekker du inn iOSvsAndroid debatten for ingen grunn, så din kommentar er vel den idiotiske.

Morsomt at din M8 mista bokstavene bak tlfnen og. Reelt kina kvalitet.

 

 

Lenke til kommentar

Det han mener er vel at Android ikke er relevant for kvaliteten på en telefon, siden det like greit kunne vært en WP telefon eller en Bada telefon eller noe i den dur. Det faktum at det er Android OS på telefonen er ikke tilknyttet svakheter i byggekvalitet. Og derfor er det ikke et reelt eksempel ift svakheter ved Android, men svakheter ved firmaet som lager mobilen. Som er to helt forskjellige ting.

Dersom dette er meningen, vil jeg si det ikke er uten grunn at det trekkes inn, og dermed mener jeg ikke hans kommentar er den idiotiske.

 

Og ja, det er litt labert med dårlig byggekvalitet, er enig der. Uansett hvor "premium" telefonen "føles" ift kvalitetsfølelse betyr det ikke nødvendigvis noenting ift byggekvalitet. Feks Samsung sine flaggskip. Generelt sett veldig lite byggekvalitetsproblemer, såvidt jeg husker. Men veldig mye sutring over kvalitetsfølelsen.

Kvalitetsfølelse er en ting som er ca 0 viktig for meg, da reell kvalitet er mye viktigere. Og med reell kvalitet kommer en annen form for kvalitetsfølelse, muligens.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...