Gå til innhold

UNBOXING: Vi har pakket opp Surface Pro 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig spent på denne!

Syns 3:2 formatet virker veldig fornuftig, da 16:9 er mest egnet for underholdning og ikke for arbeid.

Dersom pennen også fungerer bra, kan det godt være at en slik kommer i hus. Hvordan oppbevares pennen, forresten? Er det plass i selve nettbrettet til den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, denne skal jeg garantert ha om den kommer med docking og støtter minst to 27" skjermer (2560x1440)...

 

Håper pennen er mer presis enn på surface pro. Kunne tenkt meg noe som tilsvarer WaCom tilstrekkelig til å dekke behovene på mitt nivå.

 

Les her: http://www.wpcentral.com/review-surface-pro-3-docking-station

 

Veldig spent på denne!

Syns 3:2 formatet virker veldig fornuftig, da 16:9 er mest egnet for underholdning og ikke for arbeid.

Dersom pennen også fungerer bra, kan det godt være at en slik kommer i hus. Hvordan oppbevares pennen, forresten? Er det plass i selve nettbrettet til den?

 

Nei, det er ikke plass i selve brettet til den. Du får med en hempe som du kan feste litt akrobatisk rundt om kring der du føler den passer best. Her er noen tips forsåvidt: http://www.wpcentral.com/6-ways-attach-surface-pen-surface-pro-3

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en med i7 og 256GB i USA for tre uker siden. Den har vært helt fantastisk. Starter lynkjapt. Holder godt på batteri når den ikke er i bruk. 12'' skjerm er akkurat passe. Støtten på baksiden har blitt trinnløs, noe som sikrer god stilling i sofaen. Har bestilt norsk tastatur. Nettopp installert Office 2013 som kjører silkemykt. Med dock blir dette helt klart min neste kontor-PC. Kan anbefales :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en med i7 og 256GB i USA for tre uker siden. Den har vært helt fantastisk. Starter lynkjapt. Holder godt på batteri når den ikke er i bruk. 12'' skjerm er akkurat passe. Støtten på baksiden har blitt trinnløs, noe som sikrer god stilling i sofaen. Har bestilt norsk tastatur. Nettopp installert Office 2013 som kjører silkemykt. Med dock blir dette helt klart min neste kontor-PC. Kan anbefales :-)

 

Eg lurer på kjøp ein sånn men har du norsk start og windows 8.1 eller engelsk siden du kjøpte den i USA? Visste du har norsk vil eg kjøpe den noe eg skal til utlandet.
Lenke til kommentar

 

Ok, denne skal jeg garantert ha om den kommer med docking og støtter minst to 27" skjermer (2560x1440)...

 

Håper pennen er mer presis enn på surface pro. Kunne tenkt meg noe som tilsvarer WaCom tilstrekkelig til å dekke behovene på mitt nivå.

 

Les her: http://www.wpcentral.com/review-surface-pro-3-docking-station

 

 

Fant for øvrig denne...

 

 

 

For those concerned about multiple monitor support, Microsoft engineers tell me they’ve tested these scenarios thoroughly. The i3-based model can comfortably drive two Full HD (1920×1200 at 60 Hz) displays, while the i5 and i7 models can power two external displays at a maximum resolution of 2880×1800 each at 60 Hz.

In all cases, you need to make the connection to the external monitors using the mini-DisplayPort adapter on the side of the device. For a single monitor, you can use an adapter to output to HDMI, DVI, or VGA. For dual displays you need either a DisplayPort hub or monitors that support DisplayPort chaining. In any configuration, you can continue to use the built-in touchscreen in addition to the external displays.

Endret av Serpentbane
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...